Bočice Coca-Cole nisu dovoljno specifične da bi bile zaštićene, odlučio je u utorak Opći sud EU-a.
Coca-Cola je 2011. zatražila da dizajn njezinih plastičnih, staklenih i metalnih bočica bude zaštićen u EU, tvrdeći da je njihov oblik rezultat "prirodnog razvoja".
No Ured za usklađivanje na unutarnjem tržištu (OHIM-a) EU-a ocijenio je da taj oblik ni po čemu nije specifičan da bi bio zaštićen.
Opći sud EU-a (prvostupanjski sud) podržao je to mišljenje, ocijenivši da bočica Coca-Cole "nema nikakve karakteristike koje bi je razlikovale od drugih bočica na tržištu", kaže se u odluci.
Coca-Cola se na odluku može žaliti.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Gluposti. Generalno oblik CocaCola boca je jedan od prepoznatljivijuk komercijalnih dizajna u industrializiranom svijetu… Ako se moze zastiti jebeni ajvar i kulen onda moze i dizajn..
Uključite se u raspravu