Nova TV i Styria dominiraju medijskim tržištem

Autor: Agencija VLM , 23. veljača 2016. u 15:51
Foto: Hrvoje Jelavić / Pixsell

Novinskim tržištem dominiraju 24 Sata i Večernji list. Novine 24 Sata najprodavanije su u Hrvatskoj.

U 2015. godini u kojoj je proslavila svoj 15. rođendan, Nova TV dodatno je učvrstila svoj položaj najgledanije televizijske grupacije u Hrvatskoj s ostvarenih 37 posto udjela gledanosti u udarnom terminu. Prema podacima AGB Nielsena za 2015. godinu i ciljnu skupinu 4+ Nova TV je svaki dan u udarnom terminu u prosjeku ostvarivala visokih 30 posto udjela gledanosti. Dok je Nova TV zadržala položaj najgledanije televizije, Doma TV je novim premijernim vrhunskim serijama i filmskim programom dodatno učvrstila položaj najgledanijeg specijaliziranog televizijskog kanala u zemlji.

Novinskim tržištem dominiraju 24 Sata i Večernji list. Novine 24 Sata najprodavanije su u Hrvatskoj. No, na vrlo kompetitivnom tržištu dnevnih novina od 7 kuna vodeći je Večernji list, kako u cijeloj državi tako i u Zagrebu. Prema neovisnoj organizaciji ABC Hrvatska koja pruža relevantne podatke o prodaji tiskanih medija, u prosincu 2015. prodajni rezultati Večernjeg lista tijekom svih dana u tjednu pokazali su da je Večernji list znatno bolji od konkurencije. Prodaja Večernjeg lista bolja je tijekom svih 12 mjeseci u godini u kumulativu 13,3 %, a prednost je posebno izražena za vrijeme radnih dana kada je prodaja bila bolja i do 34,1 %. Večernji je najviše prednjačio pred prvim sljedećim konkurentom u listopadu kada je razlika dosezala i do 17,5 %. Usmjerenost cijele redakcije na kvalitetu i sadržaj neprestano donosi opipljive rezultate, što dokazuje i broj pretplatnika u prodanoj nakladi.

„Da, cilj nam je našim korisnicima ponuditi zanimljive medijske sadržaje koje će biti spremni pratiti i platiti, dok poslovnim partnerima putem različitih marketinških alata i multimedijskih platformi omogućujemo pristup željenim tržišnim segmentima te ih time vodimo do poslovnog uspjeha. Večernji list nije samo uspješan izdavač novina, već multimedijsko društvo sa značajnim dosezima i u drugim segmentima. Rast broja posjetitelja na online platformama, kao i broj organiziranih koncerata, izložbi, predstava te različitih nastupa pokazuju smjerove kojima se krećemo“, poručio je Mario Vrgoč, član Uprave Večernjeg lista.

Na novinskom pa tako i na online tržištu Styria, koju čine 24 Sata i Večernji list, vodeća je medijska grupacija. Od pet vodećih portala u Hrvatskoj čak su tri dio Styrije: 24sata.hr s 1 426 966 jedinstvenih posjeta, njuškalo.hr s 1 242 706 i vecernji.hr s 1 240 689 u zadnjem kvartalu 2015. Styria osim toga ima cijelu mrežu specijaliziranih portala. Portal ordinacija.hr najuspješniji je specijalizirani portal zdravstvene tematike, tu je i lifestyle portal diva.hr i budi.in, web-mjesto za sportaše rekreativce goout.hr, dječji portal radost.hr, zdravakrava.hr i sl.

Najslušanija radio postaja na razini države još uvijek je Narodni radio, a odmah je nakon njega po slušanosti Otvoreni radio. U Zagrebu dominiraju još Antena i Soundset grupa s Plavim i Laganinijem. Prema podacima Ipsosa kumulativni doseg radio postaja u 2015. iznosi oko 48,3 %, prema mjerenjima provedenim na stanovništvu u dobi od 18 do 59 godina. U pogledu oglašivača, Tele2 je poduzeće koje se najviše oglašavalo u svim medijima u 2015., a nakon njega slijede Ferrero i T-HT. Što se tiče oglašavanja u dnevnim novinama, tu se izdvajaju Konzum, Vipnet i Lidl kao oglašivači koji su se u 2015. godini najviše oglašavali u dnevnim novinama.

Komentirajte prvi

New Report

Close