Obiteljski događaji i slike kao dio društvene igre

Autor: Marta Duić , 15. veljača 2016. u 22:01
Postoje tri varijante igre Obiteljski memory: sa 12 slika/24 kartice, sa 24 slike/48 kartica i sa 36 slika/72 kartice

Ivana Radić njeguje tradicijski način rada, kartice za Obiteljski memory izrađuju većim dijelom ručno.

Tradicijski obrt Grafikon posluje 25 godina u srcu Zagreba, a budući da je riječ o obiteljskom poslu vode ga Ivana Radić i njena majka. Kako kaže Ivana Radić, njeguju tradicijski način rada, čime jamče i kvalitetu proizvoda, no kao i u svakom poslu rađaju se nove ideje pa su tako osmislile i Obiteljski memory.

Iako se glavnina poslovanja Grafikona temelji na knjigama, širenje asortimana ovom poznatom igrom bio je pravi potez. Kako objašnjava Radić, Obiteljski memory personalizirana je inačica poznate memory igre, a ovisno o prigodi, klijenti mogu izabrati memory podlogu, primjerice rođendansku pozadinu, pozadina za krstitke, godišnjice braka i slično. Prema njenim riječima, igra je zamišljena tako da klijenti svoje najdraže fotografije i trenutke, obitelj i prijatelje, ljubimce i predmete pretvore u nezaboravnu igru.

"Potrebno je samo odabrati fotografije, poslati nam ih i igra može početi! Imamo tri varijante, 12 slike/24 kartice, 24 slike/48 kartica i 36 slika/72 kartice. Rok izrade je dva do tri dana i većim dijelom izrađuje se ručno. Iako je Obiteljski memory na tržištu nešto više od godinu dana već je je otputovao u mnoge hrvatske gradove, kao i susjedne, poput Mostara i Beograda, ali i one dalje poput Amsterdama pa čak i Kambodžu. Ono što nas veseli je da potražnja iz mjeseca u mjesec raste, tome pridonosi i stalan angažman i uvođenje noviteta", objašnjava Ivana Radić. Proizvod je registriran u Zavodu za intelektualno vlasništvo, a Radić tvrdi da su reakcije publike od prvog dana pozitivne, a klijenti oduševljeni idejom.

"Gotovo svakodnevno dobivamo slike obitelji koje igraju memory tako da je misija ispunjena. Budući da je Obiteljski memory doslovno preko noći postao hit na društvenim mrežama otvorili smo zasebnu stranicu na Facebooku i Instagramu, ali i web stranicu kako bi uspostavili bolju komunikaciju s ciljanom skupinom klijenata i kako se ne bi gubili u ostalim informacija na webu koje im nisu zanimljive. To se pokazalo kao jako dobra odluka, tako da Obiteljski memory bilježi uspjehe od prvog dana kada je stavljen na tržište. Planovi za budućnost su osmišljavanje novih ideja, unapređenje postojećih", tvrdi Radić.

Komentirajte prvi

New Report

Close