Rentlio umrežio 2000 apartmana i udvostručio broj zaposlenih

Autor: Marta Duić , 15. veljača 2016. u 22:00
Nagrađeni startup iz Zadra mjesečno povećava broj korisnika za 14%/Thinkstock

Rentlio teži postati kvalitetno domaće rješenje za male iznajmljivače, a potom se širiti na vanjska tržišta.

Nakon osvojene nagrade na natječaju Moj Zaba Start u kategoriji Moja prilika koja je bila u ožujku prošle godine Marka Mišulića i njegov tim dočekala je prva turistička sezona s Rentliom na tržištu. Podsjetimo, Zadranin Marko Mišulić je nakon spoznaje da ne postoji napredno tehnološko rješenje  koje bi pomagalo s nizom operativnih procesa s kojima se suočavaju mali objekti u turizmu osmislio Rentlio, online sustav pomoću kojega se jednostavno upravlja malim objektima u turizmu.

˝Prva turistička sezona s Rentliom na tržištu prošla je odlično i našim korisnicima sinkronizirali smo preko 10 tisuća rezervacija s najvećim svjetskim rezervacijskim portalima. Usporedno s time nastavili smo razvoj novih funkcionalnosti i nadogradnje postojećih zahvaljujući stalnoj komunikaciji s našim korisnicima˝, pohvalio se Marko Mišulić, osnivač Rentlia. 

Mali u fokusu
Rentlio nudi jedinstveni kalendar, upravljanje, ažuriranje kanala prodaje, izradu računa, statistiku i komunikaciju s gostima na jednom mjestu. Na kalendaru se jednostavno mišem označi broj dana koje se u određenoj smještajnoj jedinici rezervira i kalendar dalje sve radi samostalno. Na korisniku je da upiše koliko ljudi dolazi i detalje o gostu, kojeg aplikacija sama prepoznaje ako je tu već boravio.  Kako tvrdi Mišulić, Rentlio je drugačiji od ostalih sličnih servisa najviše po svojoj fokusiranosti na drugačiju tržišnu nišu i na manji broj funkcionalnosti koje su, prema reakcijama korisnika, bolje odradili od  stranih konkurenata.

 

91posto

korisnika Rentlia svakodnevno koristi aplikaciju

˝Nismo jedan od sustava koji je inicijalno rađen za velike hotelske grupacije ili slično pa onda naknadno prilagođavan za potrebe manjih, obiteljskih objekata, već upravo suprotno. Manji, obiteljski objekti, naš su fokus, a tako i ostaje. Mi rješavamo i neke lokalne specifičnosti kao što je mogućnost prijave turista na eVisitor – novi sustav Hrvatske turističke zajednice direktno iz Rentlia, mogućnost fiskalizacije računa direktno iz Rentlia i slično˝, objašnjava Mišulić. Otkad su prisutni na tržištu broj zaposlenih povećao se sa tri na šest, od čega je pet stalno zaposlenih. Kako tvrdi Mišulić, prosječni mjesečni rast broja korisnika koji plaćaju pretplatu na Rentlio je oko 14 posto, s tim da očekuju u narednih nekoliko mjeseci značajno povećanje ove brojke budući da im je 2016. zapravo prva "puna" godina u kojoj ćemo biti prisutni na tržištu. 

Drugačiji pristup 
˝91 posto korisnika koji plaćaju pretplatu otvara aplikaciju i koristi je svakodnevno, čak i tijekom zimskih mjeseci. Plan nam je da kraj ove turističke sezone dočekamo sa preko 2000 smještajnih jedinica s kojima se upravlja kroz Rentlio. Prema trenutnom razvoju situacije mislim da ćemo taj plan ostvariti i puno ranije, posebno zbog činjenice da u pripremi imamo i razvoj nekih novih funkcionalnosti koje bi nam trebale dati dodatnu prednost pred cijelim nizom sličnih aplikacija koje su se na domaćem tržištu pojavile nakon nas˝, poručuje Mišulić. Kaže da o problemima poduzetnika početnika više nema što dodati, jer je to već toliko puta ispričana priča.

˝Sa svim tim problemima susretali smo se i mi sami – od nemogućnosti da poduzeću damo ime Rentlio do cijelog niza birokratskih nelogičnosti koje nas stavljaju u nepovoljniji položaj u odnosu na strane konkurente. Sad je red na političarima, koji imaju moć uklanjati nepotrebne barijere, da to i učine. Uzaludno je ponavljanje iste priče od strane poduzetnika ako se sustav ne mijenja i ne prilagođava globalnim trendovima˝, smatra Mišulić. Tvrdi kako se u početcima poslovanja najbolje oslanjati na samog sebe te napominje da ako nemaš kvalitetan proizvod koji su korisnici voljni platiti, onda su uzaludni i poticaji i investitori i bilo kakav drugi tip pomoći.

˝Mi smo odabrali malo drugačiji put od onoga koji je uvriježen u startup svijetu. Smatram da startupi općenito krenu u traženje pomoći prije nego su uopće sami sebi dokazali potrebu tržišta za time što rade. I to je velika zamka jer onda završe u spirali traženja poticaja, investitora, akceleratora, a o korisnicima i rješavanju njihovih problema nitko ne priča. Mi smo stoga sve svoje resurse i energiju isključivo trošili na razvoj proizvoda i pridobivanje korisnika koji plaćaju ono što mi radimo. I to se definitivno pokazalo kao dobar pristup do sada˝, tvrdi Mišulić. 

Širenje na strana tržišta
Otkrio nam je i kako planiraju širenje na strana tržišta, iako s time ne žure jer u Hrvatskoj vide ogroman potencijal u ovom segmentu turizma u kojem rade. Mišulić navodi kako već sad imaju korisnike u Crnoj Gori, Sloveniji, Češkoj i Grčkoj za što kaže da je samo potvrda njihovog globalnog potencijala. ˝Želimo biti prepoznati kao najkvalitetnije domaće rješenje u ovom tržišnom segmentu, a to ćemo postići stalnim nadogradnjama i inovacijama na samom proizvodu.

Veliki uspjeh nam je što smo uspjeli kvalitetom proizvoda naše plaćene korisnike pretvoriti u ambasadore Rentlia koji ga preporučuju poznanicima, prijateljima i rodbini. Kao drugi najveći uspjeh izdvojio bih činjenicu da na Rentliu rade iznimni ljudi i stručnjaci koji su u Rentliu prepoznali potencijal i koji su iskazali povjerenje meni, kao osnivaču Rentlia, te se u potpunosti posvetili ostvarenju naše zajedničke vizije. Bez tih ljudi ne bismo imali niti ambasadore Rentlia koje sam spomenuo na početku˝, zaključuje Mišulić.  

Komentirajte prvi

New Report

Close