Fiskalizacija otežava korištenje najnovijih rješenja u eCommerceu

Autor: Marta Duić , 09. veljača 2016. u 22:01
Ekipa Neuralaba/FOTO

Čak 85 posto korisnika interneta u Hrvatskoj sudjelovalo je u nekoj vrsti eCommerce kupnje a rast u beskontaktnom plaćanju lani je iznosio čak 40 posto, napominju u Neuralabu.

Nakon kampanje History of a salesman tvrtka Neuralab ima odličan uvid u stanje e-commerca u Hrvatskoj, Neuralabu je, kao prvoj tvrtki u centralnoj i istočnoj Europi, krovna institucija za WooCommerce dodijelila certifikat Woo partnera i eksperta. Za klijente to znači da se produkcijski tim direktno konzultira s kreatorima originalnih WordPress i WooCommerce modula.

Ako se pojavi problem, dostupna su rješenja iskusnih WooCommerce stručnjaka. Kako kažu u Neurlabu, navike kupaca se mijenjaju nabolje. Čak 85  posto korisnika interneta u Hrvatskoj je iskoristilo neku vrstu eCommerce kupnje. Tradicionalni 'fizički' proizvodi poput odjeće, obuće i modnih dodataka čine 63 posto prometa internet trgovina. Veliki porast se osjeti i kod beskontaktnih plaćanja gdje su 2014. imali rast od 20 posto i čak 40 posto rasta u 2015. Ipak, kažu da Hrvatska zaostaje za implementacijom najnovijih rješenja u eCommercu što je ogroman potencijal koje mali broj klijenata iskorištava. ˝Postoji doduše objektivan set razloga za to. Kao prvo, fiskalizacija otežava nesmetanu naplatu svih vrsta robe jer zahtijeva nerealan i rigorozan proces obrade izdanih računa.

Drugo, neki od vanjskih servisa poput ekspres dostave, naplatnih sustava i platformi za skladištenje proizvoda jednostavno nisu dostupni za Hrvatsku čineći cijeli proces online prodaje izazovnim. Treće, i najmanje promjenjivo jest sama veličina i povijest tržišta. Domaće tvrtke imaju velike prepreke u praćenju svjetskih trendova jer im oni jednostavno nisu dostupni. No pomaka ima i upravo onaj trgovac koji dobro posloži proces će imati realnu prednost pred ostalima koji idu sa klasičnim eCommerce rješenjima˝, kažu u Neuralabu.

"Istina je da klijenti puno očekuju od same izrade web trgovine no životni ciklus web trgovine počinje tek sa prvim korisničkim komentarom i povratnom informacijom. Važno je pravilno pristupiti tom procesu, web trgovine se moraju pratiti i analizirati kroz svaki korisnički klik, svaki put kojim je korisnik došao do željenog proizvoda se mora analizirati i mjeriti. Dobar web shop zna tko mu je kupac, ne svaštari i ne zamara korisnika sa nepotrebnim i suvišnim odlukama˝, poručuju iz Neuralaba.

U eCommercu se uvijek poteže pitanje sigurnosti novčanih transakcija, no iz Neuralaba tvrde da ako se prati skupina određenih pravila, web shopovi su zapravo najsigurniji način kupnje. ˝Vašu kreditnu karticu uvijek netko gleda, bilo da je to prodavačica u trgovini, bankomat ili web trgovina, uvijek ćete imati situaciju posrednika između vas i banke. Kod online transakcija, korisnici sa kreditnim karticama su zaštićeniji od korisnika s debitnim karticama. Riječ je o čistom procesu gdje je kreditne kartice lakše blokirati budući da im procesuiranje sredstava dolazi manje-više krajem mjeseca te banka ima vremena reagirati ukoliko netko neovlašteno koristi kreditnu karticu˝, kažu u Neuralabu.

Komentirajte prvi

New Report

Close