U sklopu kampanje „Tražiš posao-pronađi karijeru!“ gotovo tridesetak stalnih ali i sezonskih zaposlenika Sunčanog Hvara otputovalo je na stručno osposobljavanje i edukacijske radionice u europske gradove Prag, Varšavu, Milano, Berlin i Bruxelles.
Edukacije su odabrane sukladno planu razvoja karijere pojedinaca, a pravo sudjelovanja imaju i stalni ali i sezonski zaposlenici koji tijekom sezone dokažu svoja znanja i vještine, te izniman motiv za napredovanjem u svojem području rada.
Po povratku timova iz odjela recepcije, sobnog djela, kuhinje, barova i restorana, održavaju se radionice na kojima se iskustva dijele sa svim suradnicima i službama prodaje, marketinga i podrške, te planiraju primjene najboljih praksi u novoj sezoni.
Nakon posjete Michelinovim restoranima prošle godine, ove godine tim kuhinje i restorana najviše se dojmio rad sa Šefom Pawelom Oszczyk, velikanom nouvelle kuhinje, koji je i dobitnik prestižne titule Gault Millau za najboljeg Šefa 2015 godine. Osim o najnovijim kuharskim tehnikama, preciznosti izvedbe te prezentaciji jela koja je dovedena na sam rub umjetnosti, šef Oszczyk prezentirao je znanja i vještine i o samoj organizaciji posla koja će itekako koristiti u samom srcu sezone.
U sklopu programa planirano je i putovanje budućih voditelja hotela Pharos na stručno osposobljavanje u Milan, Berlin i Brisel. Naime, koncept novog hotela Pharos temelji se na preferencijama standarda usluga i navikama putovanja Millenialsa, koje značajno izlaze iz okvira standardnih hotelskih usluga, stoga će se prije otvaranja hotela predviđenog 1. lipnja, posjetiti prvi takvi hoteli u Europi- Moxy by Starwood u Milanu, Radisson Red u Bruxellesu, te 24Hour hotel u Berlinu.
“Ulaganjem u obrazovanje svojih zaposlenika zapravo ulažemo u portfolio znanja i vještina naše kompanije, koja dugoročno donose potencijal za ostvarenje konkurentske prednosti, unaprijeđivanje postojećih proizvoda i usluga i razvoj novih. “- istakla je Blaženka Tomičić, direktorica ljudskih resursa.
Nakon završenih edukacija, kreće i drugi krug zapošljavanja, a u potragu za najboljim kandidatima kreće se u Zagreb 01.02., Rijeku 02.02., te Split 03. i 04.02., a posebno atraktivne poslovne prilike nude se stručnjacima iz područja hrane i pića. Krajnji je cilj ove kampanje da svi zaposlenici sukladno svojim interesima, znanjima i vještinama, poslovno iskustvo u Sunčanom Hvaru pretvore u uspješnu dugogodišnju karijeru.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu