Nema ni 30, a već je kraljica tržišta od 18 milijardi dolara

Autor: Marina Biluš , 22. siječanj 2016. u 11:36
Ashley Graham pokrenula je liniju donjeg rublja za žene krupnije građe za kanadsku trgovački lanac Addition line

Ashley Graham postala je planetarno popularna kao manekenka koja nosi veličinu 46, a poduzetnički duh doveo ju je na vrh Forbesove ljestvice ’30 ispod 30′.

Neću biti uspješna sve dok ne naučim voljeti svoje tijelo. Ove riječi američke manekenke Ashley Graham magazin Forbes odabrao je kao citat koji u najboljem svjetlu opisuje tu mladu ženu koja je u globalnu modnu industriju unijela toliku pomutnju da su je bez razmišljanja stavili na vrh svoje ljestvice najutjecajnijih ljudi svijeta mlađih od 30 godina.  

Odmah treba reći da se 28-godišnji model na njoj nije našao samo zbog svojih, za modni svijet revolucionarnih kampanja i fotografija koje slave svaki centimentar njezinih oblina koje ne stanu u konfekcijski broj manji od 46, već je ključnu ulogu odigrala činjenica da je žena koja ruši modne tabue svoju posebnost znala unovčiti i izvan modnih pista i editorijala. Ashley Graham pokrenula je liniju donjeg rublja za žene krupnije građe za kanadsku trgovački lanac Addition line čija je prodaja već premašila 1,6 milijuna dolara.

 

1,6milijuna

dolara zaradila je njezina linija donjeg rublja za kanadski Addition Elle

A to bi mogla biti tek kap u moru s obzirom da svoje poduzetnički pothvate Ashley Graham navodno planira nastaviti širiti ponudom odjeće za žene koje nose velike konfekcijske brojeve, a njih je u SAD-u više od 50 posto. Zastupajući modnoj industriji dosad nezamislivu tezu da su i takva tijela izuzetno privlačna, ova mlada Amerikanka zapravo je zavladala tržištem teškim 18 milijardi dolara, na koliko ga procjenjuju stručnjaci Forbesa. "Svoju liniju rublja pokrenula sam jer sam uvidjela da je na tržištu golema praznina kada je riječ o seksi rublju za krupnije žene.

Zato svojbrend doživljavam kao velik uspjeh jer sada djevojke poput mene napokon mogu nabaviti primamljive krpice", izjavila je Graham Business Insideru. A da se dobro razumije u probleme trgovaca kada su u pitanju veliki konfekcijski brojevi i moda, dokazuje i njezina izjava da je proizvoditi odjeću za oblije žene izuzetno izazovno. "Stvar je u tome da nijedna od nas nije isto građena. Da, sve imamo raskošne obline, ali drugačije raspoređene, pa danas nema trgovine u koj ćete naći baš sve što vam treba".

Mnogi su iz ovih njezinih riječi iščitali namjeru da stvori baš takav modni brend koji će većim ženama ponuditi sve na jednom mjesto. Poklonici ove zanosne manekenke uvjereni su da bi u tome uspjela. Jer ako joj je pošlo za rukom nezamislivo – staviti na stranice Voguea svu raskoš svoga tijela, iako na fotografijama najutjecajnijeg modnog izdanja rijetko možete vidjeti modele konfekcijskog broja većeg od 34, granica nema. 

Komentirajte prvi

New Report

Close