Netflix, popularni streaming servis za filmove, serije i video sadržaj, bilježi više novih korisnika od očekivanja, što je vrijednost dionica podiglo za sedam posto na 115 dolara. U kompaniji ističu da su zadovoljni rezultatima s kraja 2015. godine – prije nego što su se invazivno okrenuli gotovo svim zemljama na planeti. Dodamo li prošlogodišnjim dobrim rezultatima i proširenje Netflixove globalne prisutnosti za čak 130 zemalja, ovo bi mogla biti njihova godina.
Prihodi skočili 23 posto
Kompanija je u utorak objavila da su krajem prosinca imali 74,8 milijuna pretplatnika te da su im prihodi u posljednjem tromjesečju porasli 22,8 posto na 1,82 milijarde dolara. Analitičari su očekivali 1,83 milijarde. U istom je tromjesečju Netflix zabilježio ukupno 5,6 milijuna novih korisnika, od čega njih 1,56 milijuna na američkom tržištu, a 4,04 milijuna u ostalim zemljama gdje su Netflixove usluge dostupne. No, na američkom tržištu Netflixova popularnost zapravo stagnira, pa je navedena brojka od 1,56 milijuna iz posljednjeg tromjesečja prošle godine ispod očekivanih 1,65 milijuna, kao i ispod prošlogodišnjih 1,9 milijuna korisnika. Za prvo tromjesečje ove godine kompanija očekuje dodatnih 1,75 milijuna američkih pretplatnika, te 4,35 milijuna pretplatnika na globalnoj razini, ukupno 6,1 milijun korisnika.
Jedini izazov proboj u Kinu
"Proboj u 130 novih zemalja osigurat će Netflixu da bez problema dosegne ciljani broj korisnika", potvrdio je analitičar Wedbush Securitiesa, Michael Pachter. Netflix se, osim iznimnim rezultatima, konkurenciji nameće sadržajem koji uključuje više nego popularne serije poput "Kuće od karata" te produkcijom uspješnica poput serije "Orange is the New Black", također rekorderom po gledanosti. Počeli su kao kompanija koja korisnicima šalje filmove na DVD-ima, a danas dobrom dijelu industrije zabave diktiraju pravila. No, još uvijek ispred sebe imaju poneki izazov, poput ulaska u Kinu.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu