Suosnivačica i komercijalna direktorica Bellabeata Urška Sršen jedna je od 30 najutjecajnijih tehnoloških poduzetnika mlađih od 30 godine za 2016. prema izboru časopisa Forbes. U prvom izboru Forbes 30 Under 30 za Europu tako se našla slovenska umjetnica koja je zajedno sa zagrebačkim matematičarem Sandrom Murom pokrenula najuspješniji hrvatski startup u privlačenju investitora i iza kojeg stoji globalno najuspješniji IoT (Internet Of Things; internet stvari) proizvod koji je razvijen u jadranskoj regiji.
Sršen, koja boravi u Londonu na konferenciji koju je Forbes organizirao za tu prigodu, nije nam bila dostupna za komentar. Kao ni Sandro Mur koji je na putu za Kaliforniju. Bellabeat, naime, ima urede u Zagrebu, gdje je razvoj, te u San Franciscu, odakle se rade kontakti sa investitorima, te Shenzhenu odakle se koordinira proizvodnja. Davor Runje, suosnivač Drapa i jedan od glavnih pomagača hrvatsko-slovenskom tandemu bio nam je pak dostupan i oduševljen priznanjem koje je iskazao časopis Forbes. "Jako sam sretan što su Urška i ostatak tima prepoznati kao jedan od najzanimljivijih projekata u svijetu i ponosan sam što sam bio dio te priče", kaže Runje.
1,5milijuna
kuna donio je Ballabeatu Leaf u prvih 60 minuta prodaje
Dodaje kako se nada da će ovaj uspjeh potaknuti i inspirirati druge da se pokrenu i pokušaju ostvariti svoje snove. Bellabeat je do sada primio više od 7,5 milijuna dolara investicija. Na popisu ulagača nalaze se glumica Jessica Alba, kreator i vodeći programer Googleovog Gmaila Paul Buchhet, osnivač TechCruncha Michael Arrington, jedan od sto najbogatijih ljudi Nicolas Berggruen, te jedan od najpoznatijih investitora u Silicijskoj dolini i čovjek koji je među prvima uložio u Google i PayPal Ron Conway.
Prema podacima AngelLista u međuvremenu u Bellabeat su uložili i Universal Music Group, te investicijski fond GGV Capital koji se u svjetskim financijskim krugovima najčešće spominje kao ulagač koji je među prvima prepoznao potencijal Alibabe, danas drugog najvećeg igrača u internetskoj trgovini na svijetu. Bellabeat k tome snažno podupire najveći američki startup inkubator Y Combinator. Bellabeat je razvio niz pametnih uređaja koji prate zdravlje žena.
Njihov Leaf, pametni treker-privjesak za žene i prije nego se počeo prodavati stekao je kultni status. Prve predbilježbe za Leaf premašile su 120 tisuća. Leaf je Bellabeatu u prvih 60 minuta prodaje donio prihod od 1,5 milijuna kuna. Rezultat je da su za lanjski CES u Las Vegasu dobili narudžbu tešku 42 milijuna kuna. "Smjer kojim želimo ići je fokusirati se na pomoć budućim i mladim majkama", opisala nam je viziju Bellabeata, kojoj su ostali vjerni, u jednom od posljednjih razgovora za Poslovni dnevnik Urška Sršen.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu