Švicarska prehrambena kompanija Nestlé u utorak je priopćenjem najavila partnerstvo s najvećim kineskim internetskim trgovcem, grupacijom Alibaba. Iz Nestléa kažu da ovime dobijaju platformu kojom će osnažiti prodaju na globalnoj razini i gdje će, osim ključnih i najpoznatijih proizvoda, nuditi i one nove.
Nestlé je na Alibabinoj platformi Tmall, kineskom prodajnom internetskom mjestu za brendove i trgovce, već prisutan proizvodima poput Nido mlijeka u prahu, čokolade Damak i Nescafe Dolce Gusto BMW MINI aparata za kavu, dok do ruralnih područja švicarska kompanija planira doprijeti putem platforme Taobao.com koja se navodi kao najveća u Kini. Ovime se Nestlé pridružio nizu proizvođača koji su s Alibabom posljednjih mjeseci sklopili slične dogovore, poput britanskog United Biscuitsa, Freedom Foodsa, Unilevera i drugih.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu