Nestlé i Alibaba sklopili partnerstvo

Autor: Ana Maria Filipović Grčić , 19. siječanj 2016. u 21:59
Foto: Reuters

Snažniji ulazak na kinesko tržište.

Švicarska prehrambena kompanija Nestlé u utorak je priopćenjem najavila partnerstvo s najvećim kineskim internetskim trgovcem, grupacijom Alibaba. Iz Nestléa kažu da ovime dobijaju platformu kojom će osnažiti prodaju na globalnoj razini i gdje će, osim ključnih i najpoznatijih proizvoda, nuditi i one nove.

Nestlé je na Alibabinoj platformi Tmall, kineskom prodajnom internetskom mjestu za brendove i trgovce, već prisutan proizvodima poput Nido mlijeka u prahu, čokolade Damak i Nescafe Dolce Gusto BMW MINI aparata za kavu, dok do ruralnih područja švicarska kompanija planira doprijeti putem platforme Taobao.com koja se navodi kao najveća u Kini. Ovime se Nestlé pridružio nizu proizvođača koji su s Alibabom posljednjih mjeseci sklopili slične dogovore, poput britanskog United Biscuitsa, Freedom Foodsa, Unilevera i drugih. 

Komentirajte prvi

New Report

Close