Najveći internetski trgovac Amazon u uštedama i razvoju vlastite logističko-dostavne službe otišao je korak dalje.
Naime, Amazonova kineska podružnica kod američke federalne pomorske komisije sredinom siječnja registrirala je status špeditera što podrazumijeva i njihovu veću kontrolu nad isporukama kineske robe američkim kupcima. Također, ovime Amazon ulazi na tržište prekooceanskog teretnog prometa čija je vrijednost procijenjena na 350 milijardi dolara godišnje. Kompanija pri tome neće posjedovati vlastita plovila već će po veleprodajnim cijenama kupovati teretni prostor na drugim brodovima, što znači i da svoje prijevozne usluge mogu nuditi drugim tvrtkama.
Ova vijest možda ne znači previše trgovcima u SAD-u, no kineskim kompanijama donosi olakšanje zbog nižih cijena prijevoza. Na sve kompetitivnijem tržištu, potez izbacivanja posrednika kineskim proizvođačima omogućava neposredniji odnos s američkim kupcima što potencijalno može rezultirati i njihovim većim povjerenjem. Razvojem vlastite dostavne logističke mreže Amazon se kreće u smjeru smanjenja kašnjenja isporuka te ponajviše ušteda. "Sa sve više kontrole nad opskrbnim lancem vlastitog poslovanja, Amazon može sve više rezati troškove", komentirao je za Reuters Satish Jindel, logistički konzultant i predsjednik SJ Consultinga.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu