Francuska PSA Peugeot Citroen grupa prošle je godine prodala 1,2 posto više automobila u svijetu usprkos usporavanju kineskog i recesiji pojedinih tržišta u razvoju, što je gotovo neutraliziralo pozitivne učinke oporavka europskih tržišta.
Globalna prodaja vozila PSA Peugeot Citroen grupe lani je porasla na 2,973 milijuna, dok je godinu dana prije iznosila 2,939 milijuna, objavili su u utorak iz sjedišta tvrtke u Parizu.
Prodaja je lani porasla 5,9 posto u Europi i 6,4 posto u regijama Bliskog Istoka i Afrike, no pala je za 0,9 posto u Kini i Jugoistočnoj Aziji. Podbacila su i tržišta poput Latinske Amerike, gdje je prodaja zabilježila rekordan pad od 21,4 posto, te Rusija, gdje je zbog recesije pad iznosio 72,6 posto.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu