Domaći igrači ne boje se Netflixa, tvrde da imaju konje za utrku

Autor: Ana Maria Filipović Grčić , 08. siječanj 2016. u 08:01
Netflix ima oko 70 milijuna korisnika, Foto: PD

Slavni streaming servis proširio uslugu na 130 zemalja i stigao u Hrvatsku.

Netflix, popularni streaming servis za filmove, serije i video sadržaj, u srijedu je u sklopu najvećeg sajma potrošačke elektronike CES koji se održava u Las Vegasu, otkrio da je dostupnost njihovih usluga proširena na 130 novih zemalja među kojima je i Hrvatska. 

Ulazak novog, globalnog ugrača na neveliko hrvatsko tržište među prvima je komentirala Hrvatska regulatorna agencija za mrežne djelatnosti (HAKOM) koja dolazak Netflixa smatra napretkom u razvoju domaćeg tržišta elektroničkih komunikacija. Tvrde da će on potaknuti veću potražnju za širokopojasnim pristupom internetu većih brzina. “Hrvatsko tržište time postaje zanimljivije i ostalim pružateljima internetskih sadržaja, pa se otvara prostor i za druge usluge”, navodi HAKOM.

I Terrakom, pružateljem telekomunikacijskih usluga koji u Hrvatskoj nudi i TV sadržaj, pozdravlja dolazak Netflixa. Kažu da je riječ je o neminovnosti na koju će spremno odgovoriti unapređenjem infrastrukture i brzine interneta, kao i ponudom lokaliziranih sadržaja koji Netflixu trenutno nedostaju. 

 

U HT-u tvrde

da uz MaxTV, Netflixu, koji sadržaj naplaćuju od 7,99 do 11,99 eura mjesečno, mogu konkurirati i novim Pickbox-om

Ni u HT-u Netflix ne smatraju prijetnjom jer mu, tvrde, osim MaxTV uslugom, mogu konkurirati i novim Pickbox-om koji će korisnicima biti dostupan za 38 kuna mjesečno, a nudit će i lokalizirane sadržaje. Usporedbe radi, Netflixov svoj sadržaj naplaćuje od 7,99 i 11,99 eura ovisno o paketu koji se razlikuju po kvaliteti rezolucije i broju uređaja koji se na uslugu mogu spojiti. Gordan Glušac, direktor strategije i poslovnog razvoja u Iskonu, kaže da je Netflix došao naglo, no ne i neočekivano. Ne strahuju od gubitka korisnika jer je za praćenja njihova sadržaja potrebna stabilna internetska veza, koja pak čini srž poslovanja Iskon Interneta. “Netflix promatramo dijelom kao konkurenciju, a dijelom kao komplementarnu uslugu”, pojašnjava Glušac.

Iako se u prvim trenucima nakon najave nove dostupnosti Hrvatska nije nalazila na službenom Netflixovu popisu, podaci su sada ažurirani. Ovime su se hrvatski korisnici i službeno pridužili brojci od oko 70 milijuna ljudi koliko broji Netflixova zajednica. Netflixova je najveća prednost što je sadržaj dostupan u cijelosti pa korisnici na epizode omiljene serije ne moraju čekati, te što se sadržaju može pristupati s različitih uređaja.

Širenje izvršni direktor Reed Hastings otkrio na CES-u analitičari nazivaju dijelom nastojanja u nadoknađivanju pada popularnosti usluge na tržištu SAD-a. Nakon najava, vrijednost Netflixove dionice porasla je 9,3 posto. 

Komentari (2)
Pogledajte sve

Domaći se igrači svih fela i vrsta moraju ozbiljno zamisliti nad tim trendom da veliki igrači uništavaju male po cijelom svijetu. Mi kao stanovništvom mala zemlja moramo se poput skandinavskih zemalja usredotočiti na niše u kojima ćemo postati bolji od drugih pa nas konkurencija neće moći potući.

Prošlo je vrijeme blijedih kopija, uvoz-izvoz poslova i sličnih nižerazrednih poslovnih poduhvata. Došlo je vrijeme da se upotrijebi pamet, kreativnost i uloži puno rada i netuzijazma. Alternativa je kopanje po kontejneru, tako da je to sasvim dobra motivacija

jako možete konkurirati sa bakrom brzine 4mb u sekundi.

New Report

Close