Žujina kampanja za popularizaciju manjih sredina

Autor: Marta Duić , 30. prosinac 2015. u 22:00
Ekipa na snimanju reklame

Poznati Žujin trio Bitorajac, Bogdan i Navojec odradili su turneju po manjim mjestima i selima Hrvatske.

Da su sva naša mjesta zakon uskoro će pokazati nova kampanja Ožujske pive Država, Selo, Grad s s već poznatim likovima ˝Žujinim˝ likovima iz dosadašnjih kampanja Goranom Bogdanom, Rene Bitorajcem i Goranom Navojcem.

U režiji Brune Ankovića i kreativaca iz agencije BBDO Zagreb, ovaj trio odradio je turneju po manjim mjestima neobičnih i zanimljivih naziva kako bi ostvarili glavnu misao vodilju ove kampanje, odnosno dodatno istaknuli bogatstvo i raznolikost hrvatske kulture i manjih sredina koje se danas često, ali neopravdano zanemaruju. S ciljem popularizacije manjih sredina i isticanja njihova identiteta, nova ˝Žujina˝ kampanja Država, Selo, Grad, putovala je diljem Hrvatske te obišla zakon mjesta neobičnih naziva poput Pivnice Slavonske, Svinjarevaca, Gornjih Cjepidlaka, Cugovca, Štakorovca, Špičkovine, Donje Batine, Grdosela, Ženodraga, Gaćeleza, drugim riječima obišla je mjesta za koje mnogi od nas nisu ni čuli.

Kampanja je svojevrsni nastavak Žujine kampanje Dijalekti koja je dala hommage pomalo zapostavljenom dijelu naše tradicije te raznolikosti našeg jezika i kulture, Aktualna kampanja Dijalekti izazvala je velik interes javnosti uz 700 tisuća pogleda Žujinih spotova iz te kampanje i doseg od 1,4 milijuna ljudi putem Facebooka. Ako je suditi po tim brojkama i reakcijama publike na Žujinu kampanju za Dijalekte, uspjeh kampanju Država, Selo, Grad je zajamčen. 

Komentirajte prvi

New Report

Close