Prodaja je srce svakog poduzeća. Bez prodaje, poduzeća stagniraju, međutim problem nastaje kada stagniraju i s „dobrom“ prodajom. Pitanje koje se nameće je: Kako je to moguće? Važno je znati da nije svaka prodaja kvalitetna, već je kvalitetna ona prodaja koja donosi određeni rezultat: dobru profitabilnost, odvlači pažnju konkurenata, dobru naplatu i sl. Zadatak kontrolinga je izmjeriti i uočiti sve navedeno i pomoći sektoru prodaje i marketinga u određivanju daljnje strategije.
Teme seminara:
- usmjerenost kupcima – potrebe potrošača i kako ih motivirati na kupnju
- mjerenje profitabilnosti kupaca – Pravilo banane
- ABC analiza kupaca
- vrednovanje kupaca prema raznim kriterijima – tko su naši najbolji kupci? Da li oni koji najviše kupuju ili oni na kojima najviše zarađujemo – SIMULACIJSKI MODEL – što ako izbacimo jedne ili druge? Kakva će nam biti operativna dobit?
- Integrirani marketing, Content marketing i Marketinški miks
- putanja razvoja novog proizvoda i unaprijeđenje starog asortimana
- individualni rad: BCG matrica u funkciji marketinga
- marketing odluke (donošenje, realizacija, kontrola) – uvjeti neizvjesnosti, uvjeti rizika i uvjeti izvjesnosti – simulacijski modeli
PREDAVAČICA: mr. sc. Andreja Švigir, konzultantica i suvlasnica poduzeća Altius savjetovanje. Završila je Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu na kojem je završila i znanstveni poslijediplomski studij s temom “Uloga i značaj računovodstvenih politika u poslovnom odlučivanju” za koju je 2010. godine primila nagradu za najbolje znanstveno djelo “prof. Ferdo Spajić”. Radila je u poduzeću Teb poslovno savjetovanje d.o.o. najstarijem hrvatskom konzultantskom poduzeću. Bila je u nakladničkom savjetu časopisa “Financije i porezi” te urednica zbirke mišljenja Ministarstva financija. U Hrvatskoj udruzi revizora završila je edukaciju iz područja eksterne revizije i stekla certifikat Ovlašteni revizor. Koautorica je knjige “Kontroling – upravljanje iz backstagea” izdane u Zagrebu 2009. godine. Autorica je brojnih članaka u vodećim stručnim časopisima. Od 1999 godine održava edukacije iz kontrolinga i računovodstva za menadžment, kontrolere i računovođe te je do sada održala preko 300 treninga i in-house radionica.
Kome je seminar namijenjen?
- menadžmentu svih razina koji želi poslovanje poduzeća učiniti uspješnijim
- menadžmentu svih razina koji radi na poslovima upravljanja poduzećima
- svima koji rade na poslovima plana i analize
- svima koji rade na poslovima kontrolinga
Datum i mjesto održavanja seminara:
22. veljače 2016., Oreškovićeva 6h/1, Zagreb, s početkom u 8.45 sati.
Kolika je cijena kotizacije?
Puna cijena kotizacije iznosi 1.250,00 kn + PDV. U slučaju rane prijave i uplate do 1. veljače 2016. cijena kotizacije iznosi 1.000,00 + PDV. U cijenu seminara su uključeni svi radni materijali potrebni za seminar.
Svi sudionici dobit će i dvomjesečni digitalni ‘all access’ paket Poslovnog dnevnika koji će im omogućiti stalni pristup relevantnim informacijama. All access paket uključuje pristup elektronskom izdanju Poslovnog dnevnika, odnosno svim sadržajima objavljenima u tiskanom izdanju novina. Ujedno vam osiguravamo pristup svim ostalim sadržajima najposjećenijeg poslovnog portala u Hrvatskoj – Poslovni. hr, kao i iPad aplikaciju za tablet uređaje.
Preuzmite detalje o seminaru i prijavnicu u pdf formatu.
Kako se prijaviti na seminar?
Želite li se prijaviti za sudjelovanje u seminaru, molimo vas da ispunite online formu ispod teksta ili nam pošaljete ispunjenu prijavnicu na e-mail adresu: poslovni-centar-znanja@poslovni.hr najkasnije do 19. veljače 2016. Po zaprimljenoj prijavi poslat ćemo vam predračun za plaćanje kotizacije. Dokaz o plaćenoj kotizaciji potrebno je poslati najkasnije do 20. veljače 2016. na email: poslovni-centar-znanja@poslovni.hr kako biste osigurali svoje mjesto na seminaru. Račun ćete dobiti nakon održanog seminara.
Za dodatne informacije obratite nam se s povjerenjem!
Tel: + 385 1 6326 009, 6326 085
Mob: + 385 91 6400 832, +385 91 6300 436
e-mail: poslovni-centar-znanja@poslovni.hr
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu