Žujina kampanja za popularizaciju manjih sela Hrvatske

Autor: Poslovni.hr , 30. prosinac 2015. u 11:12
Pragma komunikacije

Riječ je o nastavku Žujine kampanje Dijalekti koja je dala hommage pomalo zapostavljenom dijelu naše tradicije i izazvala veliki interes javnosti uz 700 tisuća pogleda spotova i doseg od 1,4 milijuna ljudi putem Facebooka.

Da su sva naša mjesta zakon uskoro će pokazati nova Žujina kampanja Država, Selo, Grad s već poznatim likovima Goranom Bogdanom, Rene Bitorajcem i Goranom Navojcem. U režiji Brune Ankovića i kreativaca iz agencije BBDO Zagreb, ovaj Žujin trio odradio je turneju po mjestima neobičnih i zanimljivih naziva kako bi dodatno istaknuli bogatstvo i raznolikost hrvatske kulture i manjih sredina.

S ciljem popularizacije manjih sredina i isticanja njihova identiteta, nova Žujina kampanja Država, Selo, Grad, putovala je diljem Hrvatske te obišla zakon mjesta neobičnih naziva poput Pivnice Slavonske, Svinjarevaca, Gornjih Cjepidlaka, Cugovca, Štakorovca, Špičkovine, Donje Batine, Grdosela, Ženodraga, Gaćeleza…. To je svojevrsni nastavak Žujine kampanje Dijalekti koja je dala hommage pomalo zapostavljenom dijelu naše tradicije pri čemu je izazvala veliki interes javnosti uz 700 tisuća pogleda Žujinih spotova i doseg od 1,4 milijuna ljudi putem Facebooka. 

Komentirajte prvi

New Report

Close