Kako preživjeti i izgraditi karijeru u poslu koji drugi "mrze" ili uopće ne razumiju?
Ima dana kada vam se vaša situacija čini bezizlaznom jer vas kolege iz ostalih odjela doživljavaju kao potrošače teško stečenoga novca? Prečesto se nalazite u situacijama u kojima rukama i nogama objašnjavate direktoru zašto uopće treba ulagati u marketing? Ni sami niste sigurni u uspješnost kampanja koje predlažete?
Ovaj dinamičan i praktičan seminar osmišljen je s ciljem osnaživanja vas marketingaša i komunikacijskih stručnjaka koji ponajviše osjećate posljedice slabog ili nedovoljnog investiranja u razvoj brendova kojima rukovodite.
Naučit ćete dijagnosticirati, artikulirati, argumantirati te provoditi u djelo svoje marketinške planove imajući u vidu
- raspoloživi budžet,
- vašega kupca,
- vašu konkurenciju
- vaš brend.
Seminar će vam omogućiti raspolaganje «matematičkim» razlozima za odobrenje budžeta, a financijski direktori postat će vam najbolji sugovornici.
Datum i mjesto održavanja seminara:
23. veljače 2016. s početkom u 10:00 sati, u Zagrebu, Oreškovićeva 6H/1
Program:
1. PREDUVJETI DOBROG POSLOVANJA
10:00 – 11:30 Što trebamo imati, a što moramo znati
- Brojke koje život znače
- Brend arhitektura u teoriji praksi
2. ROBOTI MARKETINGA
11:30 – 12:00 Pravila igre
- Pravila koja treba usvojiti «bez razmišljanja»
- Navike od kojih valja odustati
3. KOJI PROBLEM POKUŠAVAM RIJEŠITI?
13:00 – 14:30 Zašto nam treba budžet
- Dijagnostički alat «P B C»
- Praktični rad u grupama
4. KAKO TRAŽITI I OSIGURATI SVOJ BUDŽET
14:30 – 16:00 Svladavanje modela za ulaganje koji će svima biti jasan
- Koncepti “CLV + CAC = ROI”
- Praktični rad
Kome je seminar namijenjen:
Marketinškim menadžerima, brend menadžerima, asistentima u marketingu, account managerima, account executiveima, account assistantima
Teme seminara:
Svaki polaznik dobit će detaljan uvid i praktične savjete oko preduvjeta za dobro obavljanje svoga posla. Razgovarat ćemo o izvorima podataka koji su nužni za argumentirano postavljanje marketinga kao struke u svakoj organizaciji.
Polaznici će zatim naučiti prepoznati osnovne sastojke i dobro posložiti sve kockice u arhitekturi svoga brenda kako bi on bio razumljiv kolegama i rukovodećem osoblju.
Baš kao i svaka druga struka, marketing ima načela koja su se godinama «brusila» i koja valja usvojiti bez ostatka. Istovremeno ćemo naučiti prepoznati i iz posla izbaciti neke česte loše navike – upravo one zbog kojih je marketing na lošem glasu.
Kod osiguravanja marketinških budžeta najbitnija je stvar artikulirati potrebu, odnosno naučiti kako opravdati razložnost investicije. Svladavajući jednostavan dijagnostički alat, naučit ćemo procijeniti jesu li izazovi pred nama komunikacijske naravi, može li se na izazov odgovoriti u okviru postojeće brend strategije te imamo li problema s proizvodom ili uslugom koju nudimo. Na primjerima poznatih brendova testirat ćemo naše znanje, a zatim ćemo polemizirati o izazovima koji imaju neki od brendova polaznika seminara.
Na kraju ćemo se detaljno upoznati s metodom procjene uspješnosti marketinških ulaganja koju primjenjuju svi veliki brendovi na svijetu. Objasnit ćemo i na praktičnim primjerima usvojiti termine CLV («customer lifetime value»), CAC(«customer acquisiton cost») i dovesti ih uvezu s onime što nas najviše zanima – povratom realne dobiti od ulaganja u marketing (ROI). Iako ćete nakon seminara zagospodariti i ovim, matematičkim dijelom marketinške priče, za njega ne trebate uzimati instrukcije. Množenje i dijeljenje bit će dovoljni.
O predavaču:
Predavač Karlo Stojčević direktor je i član uprave transmedijske kreativne agencije RedPoint (Styria). Tijekom petnaestogodišnje karijere u prodaji, marketingu i tržišnim komunikacijama radio je kao:
- licencirani broker, menadžer prodaje, direktor marketinga u Reliance Capital Inc (Kalifornija, SAD).
- regionalni direktor strateškog planiranja u internacionalnoj kreativnoj agenciji Publicis na brandovima Heineken, Nestle, Renault (Hrvatska, Adriatic).
- business leader u internacionalnim kreativnim agencijama Leo Burnett i Saatchi&Saatchi na brandovima Samsung, Procter&Gamble, T-hrvatski telekom, Bonbon, WWF (Hrvatska, BiH)
Ekspert je u transformaciji brandova, brand dijagnostici i strateškom planiranju, izradi brand komunikacijskih platformi te diferencirajućih kreativnih taktika.
Kolika je cijena kotizacije?
Cijena kotizacije iznosi 800 kn + PDV.
Svi sudionici dobit će i dvomjesečni digitalni ‘all access’ paket Poslovnog dnevnika koji će im omogućiti stalni pristup relevantnim informacijama. All access paket uključuje pristup elektronskom izdanju Poslovnog dnevnika, odnosno svim sadržajima objavljenima u tiskanom izdanju novina. Ujedno vam osiguravamo pristup svim ostalim sadržajima najposjećenijeg poslovnog portala u Hrvatskoj – Poslovni. hr, kao i iPad aplikaciju za tablet uređaje.
Preuzmite PROGRAM, POZIV i PRIJAVNICU u PDF formatu.
Kako se prijaviti na seminar?
Želite li se prijaviti za sudjelovanje u seminaru, molimo vas da se prijavite popunjavanjem online obrasca ispod teksta najkasnije do 22. veljače 2016.. Po zaprimljenoj prijavi poslat ćemo vam predračun za plaćanje kotizacije. Račun ćete dobiti nakon održanog seminara. Za dodatne informacije obratite nam se s povjerenjem!
Za dodatne informacije obratite nam se s povjerenjem!
Tel: + 385 1 6326 009, 6326 085
Mob: + 385 91 6400 832, +385 91 6300 436
e-mail: poslovni-centar-znanja@poslovni.hr
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu