Postoji mnogo načina kojima se trgovine koriste kako bi potrošača natjerale da 'ostavi' što više novaca.
Ako ste se koji put zatekli kako ste kupili više nego što ste planirali, znači da su trgovci uspjeli u svom naumu.
Ovo su neke od njih:
1. Kolica
Umjesto tradicionalne 'košare', krajem 30-ih trgovci su izumili kolica kako bi kupcima stalo što više proizvoda prilikom kupovine te bi tako potrošili više novaca.
2. Mliječni proizvodi
Robne kuće često će mliječne proizvode postaviti na kraj trgovine kako bi do njih morali 'putovati' te usput kupiti nešto što možda niste namjeravali.
3. Vidno polje
Svoje najvažnije proizvode, svaka će trgovina istaknuti u razini vidnog polja kako bi kupcima što lakše 'upali u oko'. Primjerice, dječje igračke smještene su obično na donjim policama kako bi ih djeca što lakše uočila.
4. 'Štandovi' za degustaciju
Iako niste očekivali da ćete za vrijeme kupovine i nešto pojesti, ako naiđete na takav štand, teško je odoljeti izazovu. Ako vam se pak hrana svidi, možda je i kupite.
5. Bitna je i glazba
Istraživanja su pokazala da sporija glazba opušta, pa kupci troše više novaca, dok s druge strane brža glazba negativno utječe na prodaju jer kupci brzo prođu kroz trgovinu.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu