Nova poslovna strategija Imex banke znači intenziviranje aktivnosti prema stanovništvu, ali i traženje strateškog partnera kroz spajanje ili prodaju većinskog ili manjinskog udjela, rekao je u utorak na konferenciji za novinare novi predsjednik Uprave Imex banke Denis Čivgin.
"Sve su opcije otvorene, i opcija spajanja kao i pronalaženja strateškog, čak i većinskog partnera" kazao je Čivgin dodavši kako Imex banka i dalje želi da je tržište prepoznaje kako najbolju banku u domaćem vlasništvu. Tako kroz svojih 20-ak poslovnica raspoređenih u svim većim gradovima Hrvatske, bitno ojačati aktivnosti prema stanovništvu.
"Dosad su poslovnice primarno bile usmjerene na prikupljanje štednje građana i transakcije, a sada ćemo proširiti paletu proizvoda uvodeći u poslovnice nebankovne proizvode poput polica osiguranja, investicijskih i mirovinskih fondova. Istovremeno, želimo još više poboljšati individualni pristup, kvalitetu i brzinu usluge prema svakom klijentu jer u svim tim segmentima poslovanja još uvijek ima prostora za napredak", rekao je Čivgin.
Istaknuo je i kako udio kreditnog portfelja građana u odnosu na ukupni kreditni portfelj Imex banke iznosi 12 posto, a želja im je da za tri do četiri godine taj postotak podignu na 40 posto. Najavili su i znatno kadrovsko ekipiranje na nižim bankovnim razinama.
Čivgin je naveo je i kako će Imex banka nastaviti suradnju s malim i srednjim poduzetnicima, da će im u fokusu i nadalje biti plasiranje turističkih i nenamjenskih kredita, ali i poticanje štednje i kreditiranja u kunama.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu