Tvrtka G3 Spiritis objavila je da je brend Jägermeister u studenom u Hrvatskoj dosegnuo mjesečni rekord u posljednjih nekoliko godina s ostvarenom prodajom od 179.798 0,7l boca. Kako ističu u toj tvrtki, Jägermeister već više od desetljeća drži lidersku poziciju u segmentu uvoznih alkoholnih pića na domaćem tržištu s gotovo milijun prodanih boca godišnje, što je dvostruko više od drugoplasiranog inozemnog alkoholnog pića.
Danas je Jägermeister prisutan u 108 zemalja diljem svijeta, a za njegov uspjeh zaslužne su inovativne marketinške aktivnosti te njihova prilagodba svakom pojedinom tržištu. U Hrvatskoj je tako Jägermeister brend s najvećim brojem marketinških aktivnosti – njih čak 1.000 godišnje, a njegovu popularnost pokazali su i rezultati istraživanja u kojemu se 30% ispitanika izjasnilo da im je Jägermeister omiljeno alkoholno piće.
Popularnost Jägermeister u svijetu potvrđuje prodaja od 87,1 milijuna 0,7l boca, kao i podatak da se više o 80% prodaje ostvaruje u inozemstvu. Zato je Impact International Jägermeister smjestio na osmo mjesto alkoholnih pića u svijetu, dok u segmentu biljnih likera čvrsto drži prvu poziciju.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu