Više nema nikakve dileme, ujesen sljedeće godine kreće jedan od najvećih građevinskih zahvata ikad – denivelacija za neke i zloglasnog rotora na Remetincu.
Kroz najveći kružni tok u gradu, vanjski mu je obujam 74 metra, dnevno prolazi gotovo 100.000 vozila. Drži se da je to dvostruko od kapaciteta kada se rotor gradio. Gužve su svakodnevne, pogotovo pojačane od 2009. s bujanjem novog naselja oko Arena Centra i nove dvorane. U devet godina, između 1997. i 2006., zabilježeno je 2700 prometnih nezgoda sa 216 ozlijeđenih, piše Večernji list.
Ispada tako kako gradonačelnik Milan Bandić nije blefirao u posljednjim medijskim istupima tvrdeći kako je denivelacija rotora prioritet. Građani koji žive u okolici rotora posljednjih dana javljaju o geodetskim i drugim ekipama koje vrše različita mjerenja ispod rotora.
Cijeli članak pročitajte ovdje.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.vanjski mu je obujam 74 metra.
Valjda opseg.
U pitanju je polumjer iliti radijus na hrvatskom 🙂 Ali ispravno si primjetio sramotnu razinu opće kulture pisca članka. 😉
[/quote]
Nazalost, svjedoci smo sve vecih i vecih nebuloza “novinara” koji nas svakodnevno caste za biserima. Nedavno je u jednom clanku o zelju, na naslovnici bila slika kelja :). A jos je vjerojatno nekima u sjecanju ostao clanak prije IPO HTa gdje je novinar napisao da je P/E 8%
Sto se tice rotora/kruznih tokova, u zadnjih par godina kod mene u gradu je napravljeno jedno 5kom, nekada nesnosne guzve, danas uzivancija za voznju. Jedino sto mi nisu jasni ljudi koji izlaze iz kruznog toka bez zmigavca. Zar ti je tako hebeno tesko lupiti po tom komadicu plastike koji ti je odmah pored ruke.
vanjski mu je obujam 74 metra.
Valjda opseg.
U pitanju je polumjer iliti radijus na hrvatskom 🙂 Ali ispravno si primjetio sramotnu razinu opće kulture pisca članka. 😉
Rotor je inače posljednji bastion trijumfa vještine, znanja i inteligencije nad nesposobnosti, prosječnosti i debilizmu u prometu. Fascinantno je kako vozači koji posjedju karakteristike iz prvo navedene kategorije kroz rotor prolaze brzo i elegantno, dok se ova druga kategorija pati i muči.
U zadnjih 5-10 godina doduše porastao je broj ovih problematičnih koji se guraju u lijevu traku pa kvare doživljaj, u kompletu sa govnarima koji oduzimaju prednost, ponajviše oni koji ulaze iz Avenije Dubrovnik.
Problem je u špici kada zbog prevelikog prometa rotor gubi funkcionalnost, no prvo navedena kategorija vozača ionako ne prometuje u to vrijeme tako da je u stvari sve OK.
Nadogradnja će bitno umanjiti problem gužve i rasteretiti glavni prometni pravac, no pitanje je što će biti sa semaforima koje genijalci planiraju staviti na rotor: tim potezom se rotor pretvara u besmisleno nefunkcionalno raskrsće. Ah, bumo vidli.
[/quote]
koliko sam pratio, mislim da će se raditi u dva nivoa, tako da semafori neće usporavati protok, takvih sličnih rješenja ima po velikim europskim gradovima, pa nije to naš originalni izum, mi smo tu da samo prepisujemo, ako uspijemo pravilno, to je veliki uspjeh
vanjski mu je obujam 74 metra.
Valjda opseg.
U pitanju je polumjer iliti radijus na hrvatskom 🙂 Ali ispravno si primjetio sramotnu razinu opće kulture pisca članka. 😉
Rotor je inače posljednji bastion trijumfa vještine, znanja i inteligencije nad nesposobnosti, prosječnosti i debilizmu u prometu. Fascinantno je kako vozači koji posjedju karakteristike iz prvo navedene kategorije kroz rotor prolaze brzo i elegantno, dok se ova druga kategorija pati i muči.
U zadnjih 5-10 godina doduše porastao je broj ovih problematičnih koji se guraju u lijevu traku pa kvare doživljaj, u kompletu sa govnarima koji oduzimaju prednost, ponajviše oni koji ulaze iz Avenije Dubrovnik.
Problem je u špici kada zbog prevelikog prometa rotor gubi funkcionalnost, no prvo navedena kategorija vozača ionako ne prometuje u to vrijeme tako da je u stvari sve OK.
Nadogradnja će bitno umanjiti problem gužve i rasteretiti glavni prometni pravac, no pitanje je što će biti sa semaforima koje genijalci planiraju staviti na rotor: tim potezom se rotor pretvara u besmisleno nefunkcionalno raskrsće. Ah, bumo vidli.
vanjski mu je obujam 74 metra.
Valjda opseg.
Uključite se u raspravu