Skupština HURA-e (Hrvatsko udruženje društava za tržišno komuniciranje) prošli tjedan je izabrala novo vodstvo udruženja koje će je predstavljati iduće četiri godine. Za predsjednika Uprave HURA-e izabran je Davor Bruketa (Bruketa&Žinić), dok su za ostale članove Uprave imenovani Božidar Abramović (OMD Media), Daniel Ackerman (Degordian), Mario Fraculj (McCann Zagreb) i Andrea Štimac (Direct Media Komunikacije).
Novoizabrani predsjednik Uprave HURA-e, Davor Bruketa izjavio je: “Novo će vodstvo HURA-e prije svega raditi na povećanju izvoza i korištenju zajedničkih znanja za širenje na nova tržišta. Osim toga, radit ćemo na detektiranju i okupljanju novih članova, svih stvarnih dionika industrije tržišnih komunikacija, oko zajedničkih izazova i njihova rješavanja, a posvetit ćemo se i uvođenju novih certifikata u struci. Nastavit ćemo i s dosadašnjim uspješnim projektima udruženja poput nacionalnog festivala Dani komunikacija, regionalne revije BalCannes i HOWtoWOW edukativnog programa, koje je izgradilo dosadašnje vodstvo na čelu s Damirom Ciglarom iz agencije Imago i još uvijek izvršnom direktoricom Dunjom Ivanom Ballon.”
Pored Uprave, izabrani su i novi članovi ostalih radnih tijela HURA-e. Za novog predsjednika skupštine izabrana je Andrea Šumanovac (Unex Grupa), a funkciju potpredsjednika skupštine vršiti će Krešimir Renzo Prosoli (Real Grupa). U Sud časti izabrani su Kamilo Antolović (K&K promotion), Luka Duboković (BBDO Zagreb) i Neven Jacmenović (Nivas). Povjerenstvo za članove čine Senad Mehdin (TBWA Zagreb) kao predsjednik povjerenstva, Una Zima (Spotstudio) i Paola Baborić (Publicis).
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu