Dobit Prade pala je u proteklom tromjesečju 38 posto u odnosu na isto lanjsko razdoblje, ponajviše zbog pada prodaje te talijanske modne kuće u Kini.
Ukupni prihodi Prade iznosili su u tromjesečju okončanom u listopadu 748 milijuna eura, šest posto manje nego u istom lanjskom razdoblju. Neto dobit pala je na 46,5 milijuna eura, sa 74,5 milijuna eura u istom lanjskom kvartalu, znatno ispod očekivanja analitičara u anketi Reutersa. Najviše je pritom pala prodaja tvrtke u Kini zbog usporavanja rasta tamošnjeg gospodarstva, što je potrošače navelo na oprez. Uz to, devalvacija kineskog juana u kolovozu odagnala je mnoge kineske turiste od kupnje u Hong Kongu, koji je donedavno bio njihova glavna destinacija za kupnju luksuzne robe.
Europa i Japan jedina su dva područja u kojima je zabilježen blagi rast prodaje, zahvaljujući potrošnji turista, no visok tečaj dolara odvratio je mnoge od kupnje u SAD-u, poručilo je poslovodstvo Prade. "Tržišni uvjeti su i dalje vrlo složeni zbog nestabilnosti financijskih tržišta i zabrinutosti za sigurnost u svijetu, što je naštetilo turizmu", kazao je financijski direktor Donatello Galli. Kako bi zaštitila profitne marže, Prada će idućih godina razmotriti zatvaranje pojedinih prodajnih mjesta i ograničiti otvaranje novih na 10, kazao je Galli. Za usporedbu, Prada je u prošloj godini otvorila 54 nove prodavaonice u svijetu.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu