Unatoč neslužbenim najavama koje su se mogle čuti pretprošli tjedan u krugovima vezanim za zračni promet, mađarsko-poljska niskotarifna aviokompanija Wizzair neće pokrenuti šest novih linija iz Hrvatske za gradove u zapadnoj Europi. Informacije o velikom širenju mreže Wizz Aira dolazile su i iz resornog Ministarstva mora, turizma, prometa i razvitka kojem je navodno Wizz Air poslao zahtjev za odobravanje pokretanja novih linija. U odgovoru koji je Poslovni dnevnik dobio od Ministarstva prije deset dana o odobrenom zimskom redu letenja low-cost tvrtki od listopada prošle godine do ožujka 2007. godine Wizz Air je imao tri prijavljene linije iz Zagreba i Splita prema London/Lutonu te iz Splita za Budimpeštu. Međutim, od Ministarstva nije stigao odgovor postoje li zahtjevi low-cost tvrtki za odobravanje novih linija za vrijeme ljetne sezone. Tjednik Business.hr objavio je u prošlom broju da će Wizz Air pokrenuti šest novih linija iz Zagreba prema Liverpoolu u Velikoj Britaniji, Corku u Republici Irskoj, Eidhovenu u Nizozemskoj, Malmou u Švedskoj te Dortmundu i Frankfurt/Hanhu u Njemačkoj čime bi postali druga kompanija po broju letova iz Hrvatske, odmah iza Croatia Airlines koja ne održava redovne linije prema spomenutim destinacijama Wizz Aira. U petak su iz Wizz Aira opovrgnuli objavljene tvrdnje. Direktorica korporativnih komunikacija Wizz Aira Nataša Kazmer kazala je da “odlučno demantira objavljene informacije” za slovenski Dnevnik. Prema njezinim riječima, u kompaniji još ispituju mogućnosti tako da nisu uputili nikakve zahtjeve Upravi za zračni promet Republike Hrvatske koja odobrava pokretanje novih linija s obzirom na to da Hrvatska nije članica Europske unije. “Budući da ćemo u idućih pet godina dobiti 40 novih zrakoplova, normalno je da ćemo otvarati nove pruge, ali zasad ne znamo koje. Među državama u kojima ćemo se širiti najvjerojatnije će biti Hrvatska, Slovenija i Poljska, ali i druge države srednje i južne Europe”, kazala je Kazmer ne želeći odgovoriti izravno na pitanje hoće li Wizz Air za vrijeme ljetne sezone letjeti iz Ljubljane za Stockholm i Dortmund.
Među državama u kojima ćemo se širiti najvjerojatnije će biti Hrvatska, Slovenija i Poljska, kažu u mađarsko-poljskoj niskotarifnoj kompanija koja će u pet godina dobiti 40 novih zrakoplova
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu