Audicije u deset gradova – Sunčani Hvar krenuo u ‘lov’ na 600 sezonaca

Autor: Poslovni.hr , 10. prosinac 2015. u 13:12
Foto: Thinkstock

Budući da za iduću sezonu traže više od 600 sezonskih djelatnika, a to je gotovo stotinu sezonaca više nego ove godine, prve ponude za posao počet će pristizati još ovog mjeseca. Najveći broj sezonskih zaposlenika očekuje se krajem travnja.

Za Slavonce je odlazak na Jadran i rad u turizmu poprimio izražen sezonski karakter. I dok su se posljednji sezonci vratili kućama krajem listopada, za druge već počinje lov na novu sezonu.

Turističke kuće, posebice one velike, ranijih su godina u Slavoniju zbog radnika dolazili u siječnju i veljači, sada su taj rok pomaknuli na prosinac.

"Što je dobro, jer to je znak da će sezona i ranije početi, odnosno nezaposleni će ranije do radnih mjesta", komentira Željko Bugarić, predstojnik osječkog Područnog ureda za zapošljavanje. On je, naime, u srijedu bio domaćin predstavnicima Sunčanog Hvara. Oni pak provode kampanju “Tražiš posao – pronađi karijeru!”, koja predstavlja cjelogodišnji program i inicijativu odjela ljudskih resursa Sunčanog Hvara, koja se zasniva na filozofiji kontinuiranog ulaganja u edukacije i osposobljavanja zaposlenika.

"Kroz kampanju su do sada razvijeni novi programi treninga zaposlenika, kao i plan edukacija, kako bi se utvrdila i proširila mreža znanja i vještina u skladu s vodećim svjetskim trendovima na području hotelskih operacija, Internet marketinga i novih tehnologija u hotelijerstvu", pojašnjava Blaženka Tomičić, direktorica ljudskih resursa Sunčanog Hvara. Ona predvodi četveročlanu ekipu svoje tvrtke koja će ovaj tjedan održati audicije u ukupno deset gradova na kontinentu. Među njima su i Slavonski Brod, Vinkovci, Vukovar, Virovitica, i Osijeku. Odaziv je, piše Glas Slavonije bio golem – gotovo stotinu i pedeset kandidata natiskalo se u prostorije osječkog Zavoda kako bi čuli što im se to nudi. A to su stimulativna primanja, primjereno radno vrijeme, smještaj i prehrana u hotelu koji je namijenjen isključivo za smještaj sezonaca. Iako se kampanja intenzivno zasniva na upotrebi online platformi kao što su LinkedIn, Facebook, Skype, te službene stranice kompanije, osobni susret s kandidatom je presudan.

Budući da za iduću sezonu traže više od 600 sezonskih djelatnika, a to je gotovo stotinu sezonaca više nego ove godine, prve ponude za posao počet će pristizati još ovog mjeseca. Najveći broj sezonskih zaposlenika očekuje se krajem travnja.

Komentari (1)
Pogledajte sve

To,je u redu. Jer, primiti djelatnike samo putem e-maila, pa kad ti dođe u ured…ne znaš da li bi plakao ili se smijao….i to je rizik , treba raditi s gostima….i biti normalan..

New Report

Close