Tvrtka Radenska novi je franšizni partner kompanije PepsiCo za Hrvatsku nakon što je Badel 1862 odlučio od 2016. ugasiti proizvodnju bezalkoholnih pića.
Riječ je o punjenju i distribuciji brendova Pepsi, Mirinda i 7UP za hrvatsko tržište, a vrijednost preuzetog posla iznosi oko 20 posto godišnjeg prihoda Radenske. Marian Šefčovič, glavni direktor Radenske i direktor za jadransku regiju unutar matičnog društva Radenske, Kofola ČeskoSlovensko koje je slovensku kompaniju kupilo krajem 2014. ne skriva zadovoljstvo što su, kaže, dobili prigodu proširiti postojeću suradnju s PepsiCo i postati odabrana franšizna punionica za Hrvatsku.
"Već imamo odličan radni odnos s kompanijom PepsiCo i drago nam je reći da usko surađujemo s Badelom koji je do sada bio partner tvrtke PepsiCo kako bismo jamčiti da svi partneri i poslovni klijenti budu profesionalno opskrbljeni", ističe. Na upit koliko je izgledno da Radenska preuzme i bezalkoholna pića tvrtke Badel 1862, te navodno i brendove Podravke, Studenu i Lero i time realiziraju veliku konsolidaciju na razini regije, Šefčovič je diplomat.
"Odmah po našem ulasku u Radensku istaknuli smo da nam je Jadranska regija vrlo važna, budući da u njoj vidimo veliki potencijal te tražimo nove prilike i izazove. Preuzimanje distribucije Pepsi proizvoda prvi je konkretan potez koji pokazuje naša nastojanja da poslujemo na ovim prostorima, no trenutno je prerano za daljnje komentare," kaže prvi čovjek Radenske koja je za prvo polugodište 2015. ostvarila rekordni izvozni učinak od 23% uz rast prihoda veći od 16 posto.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu