Trgovački lanac IKEA povodom klimatskih promjena transformira svoje poslovanje i na istu akciju poziva sve ostale.
Kompanija je kao partner na UN-ovoj Konferenciji stranaka o klimatskim promjenama (COP21) koja se održava u Francuskoj pozvala lokalne, nacionalne i svjetske vođe na poduzimanje hrabrih mjera očuvanja okoliša. IKEA, osim što već ima ugrađene tehnologije i procese koji omogućuju veću energetsku učinkovitost, ovoj hvalevrijednoj akciji planira doprinijeti prodajom 500 milijuna LED žarulja do 2020. prilikom čega će i njihovi kupci imati mogućnost postati dijelom rješenja uštede energije. Prelaskom na stopostotni LED asortiman, inovativnu tehnologiju koja koristi 85% manje energije od žarulja sa žarnom niti i može trajati do 20 godina, IKEA, poručuju, potiče građane na smanjivanje računa za struju čime pozitivno utječu na svoj životni prostor i budućnost.
"Klimatske promjene zahtijevaju hitnu akciju – zajednice diljem svijeta ovise o tome, a tvrtke koje se ne suoče s promjenama bit će neuspješne. Vjerujemo da su klimatske promjene prilika za inovaciju, ulaganje i unapređenje našeg poslovanja", rekao je Peter Agnefjäll, predsjednik Uprave IKEA Grupe na COP21 konferenciji. IKEA Grupa i IKEA Zaklada u lipnju su najavile da se u transformaciju poslovanja i smanjenje razina ugljika obvezuju uložiti milijardu eura. Cilj je do 2020. iz obnovljivih izvora energije pokriti 100% potrošnje u svim njihovim objektima, dok je IKEA u rješenja koja koriste solarnu i energiju vjetra od 2009. naovamo već uložila 1,5 milijardu eura.
Dodatna prednost IKEA-ina poziva na okretanje LED rasvjeti krije se i u činjenici da će od svake kupnje LED rasvjetnih svjetala u robnim kućama IKEA do 19. prosinca IKEA zaklada 1 euro donirati UNHCR-a. Prikupljena će se novac iskoristiti za osvjetljenje izbjegličkih kampova gdje žive neke od najugroženijih skupina ljudi na svijetu. I IKEA Zagreb tijekom ljetnih mjeseci proizvede 20-25% vlastite potrošnje energije zahvaljujući fotonaponskim panelima na krovu robne kuće, koristi se kišnica za ispiranje WC-a, i među prvima u Hrvatskoj su ponudili posjetiteljima besplatne električne punjače na parkiralištu. Osim toga, ostvarili su 116.850 kuna dobiti prodajom otpada kao sekundarne sirovine.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu