Iako ime Epson još uvijek prvo asocira na printere, ova se japanska tvrtka širi na razvoj nosivih uređaja i industrijskih robota. Također, Epson i dalje čvrsto drži lidersku poziciju 3LCD projektora, koji su dobili i svoje interaktivne verzije.
No, najveće iznenađenje je napredak u razvoju – pametnih naočala. Epson do kraja godine na tržište namjerava izbaciti novu generaciju svojih Moverio pametnih naočala – Pro BT-2000. Riječ je o proizvodu namijenjen industrijskoj proizvodnji. Naočale tehnologijom podsjećaju na popularne, ali nikad posve dovršene Google naočale. No, imaju stakla za oba oka i veće su od Googleovih. Prva testiranja govore da je Epson prestigao Google i napravio kvalitetniji proizvod. Poslovni dnevnik i Večernji list dobili su priliku iz prve ruke isprobati najnoviji model Moverio naočala.
71posto
zaposlenih u R&D-u želi koristiti nosivu tehnologiju nas poslu
Za prototipiranje
Moverio Pro BT-2000 nisu naočale koje biste šminkerski ponijeli za šetnju špicom u centru grada, no omogućavaju uštedu vremena radnicima u tvornicama. Zahvaljujući njima radnici imaju slobodnije ruke i mogu obaviti opsežnije radnje, a istovremeno dobivati interaktivne podatke na svom viziru. Funkcioniraju na principu proširene stvarnosti – dodajući dodatni sadržaj na naočalama ne smetajući pritom u obavljanju posla, nego su dodatni alat.
Također, imaju i kamere, te mogu sliku odašiljati i kolegama, koji im tako s udaljene lokaciju mogu pomoći. Nova verzija ima i mogućnost Wi-Fi i Bluetooth povezivanja s drugim uređajima. "Naš proizvod obogaćuje učinkovitost i vizualnu komunikaciju za profesionalce u proizvodnji, logistici i održavanju. Čak 71 posto zaposlenih ljudi u istraživanjima ističu da žele koristiti nosivu tehnologiju na poslu, to će biti veliko tržište sljedećih 10 godina", istaknula je Valerie Riffaud-Cangelosi, Epsonova menadžerica za nova tržišta.
Epson se pohvalio i osnovnim poslovanjem, lani je prodano 2,2 milijuna poslovnih inkjet printera, te u Epsonu očekuju povećanje udjela na tržištu na 34 posto do 2019. godine. "Inkjet printeri nekoć su bili u zapećku zbog troškova i brzine printanja, ali ta vremena su prošlost. Nudimo uštede više, nego ijedan konkurent. Prihvaćanje inkjet printera raste 13 posto godišnje, što je 11 posto više od laserske tehnologije. Postajemo ozbiljna prijetnja laserskoj dominaciji", tvrdi Rob Clark, potpredsjednik Epsona za Europu.
Europsko širenje
Da njihovo poslovanje raste u Europi svjedoči i nova objava o ulaganju 50 milijuna dolara u širenje u Europskoj uniji. Epson namjerava zaposliti deset posto novih djelatnika u europskim uredima. "Reuters nas je nazvao jednom od najinovativnijom tvrtkom u Japanu i u svijetu. Svakoga dana uložimo 1,3 milijuna dolara u razvoj i istraživanje i trenutno imamo 50 tisuća patenata. Oni su žila kucavica naših budućih proizvoda", istaknuo je Clark, nakon najave otvaranje četiri nova ureda u Europi.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu