Hrvatske hulahopke kreću u osvajanje Europe i Amerike

Autor: Poslovni.hr , 08. prosinac 2015. u 10:31
Foto: Mia Arssi / Facebook

Osmislila je ime Mia Arssi koje simbolizira, objašnjava, sve žene koje se osjećaju mlado, uspješno i samosvjesno.

Rođena Porečanka Martina Barišić posljednjih deset godina živi u Zagrebu. Nakon što je završila specijalistički studij upravljanja poslovnim komunikacijama, 2012. našla se u Americi na usavršavanju jezika. Godinu dana je živjela i radila u marketinškoj industriji, u Las Vegasu.

Kako joj je suprug Deni Barišić već godinama u biznisu s čarapama, član je nadzornog odbora tvornice čarapa Jadran, odlučila je upravo u toj branši naći svoju nišu.

Osmislila je ime Mia Arssi koje simbolizira, objašnjava, sve žene koje se osjećaju mlado, uspješno i samosvjesno.

'U Americi, barem što sam ja vidjela, jako je teško naći elegantnu žensku čarapu. Ili su preseksi s velikim otvorima ili su previše klasične. Dok sam bila ondje, obično sam tražila od supruga da mi pošalje čarape iz Hrvatske. Tada mi je došla ideja za novi brend i cijelu kolekciju čarapa za američko tržište', kaže Barišić.

Kako piše tportal, čarape Mia Arssi proizvode se u pogonima tvornice Jadran. Cijena im se kreće od 20 do 40 dolara. U Hrvatskoj ih se može kupiti u jedinom dućanu Mia Arssi u Zagrebu.

'Zasad ne planiram otvarati druge dućane, eventualno će u Splitu biti dostupne u trgovini Jadrana. Plan je za sljedeću godinu izaći na europsko tržište, i to također online. A ovisno o pregovorima, možda uđemo i u neki concept store. Ciljam na tržište Italije, Francuske, Njemačke i Engleske', ističe Barišić.

Komentari (1)
Pogledajte sve

Svaka čast i sretno!

New Report

Close