Poduzetnicima otkrili tajne inovativnosti i izvrsnosti

Autor: Ana Maria Filipović Grčić , 03. prosinac 2015. u 22:00
Saša Bukovac iz Hrvatske gospodarske komore govorio je o EU fondovima za ruralni razvoj/Vjeran Žganec Rogulja/PIXSELL

Predavanja pokrila EU fondove, digitalni marketing, energetsku učinkovitost, brendiranje, faktoring…

Poduzetnici, obrtnici i vlasnici OPG-ova u Čakovcu su sudjelovanjem na besplatnim edukacijama u sklopu Poslovnog uzleta imali priliku steći širok spektar novih poslovnih znanja. Saša Bukovac iz HGK govorio je o EU fondovima za ruralni razvoj, primjerima dobre prakse prisutne je informirao da su hrvatski poljoprivrednici imali priliku već 2006. kroz SAPARD, a kasnije IPARD, prijaviti projekte kojima je cilj bio usklađenje s EU standardima.

Potvrdio je da raspoloživa sredstva u Europskom poljoprivrednom fondu za ruralni razvoj (EAFRD) znatno rastu te da treba animirati što širi krug potencijalnih korisnika kako bi se osiguralo uspješno korištenje sredstava. Krešimir Jusup iz HT-a u sklopu predavanja "Poslujte uspješno i kada niste u uredu s cloud uslugom" odgovorio je na pitanja vezana uz cloud usluge: kako korištenjem clouda smanjiti troškove poslovanja; zašto je za  poslovne podatke cloud sigurniji od tradicionalnih informatičkih rješenja; što znači dostupnost cloud usluga za moj posao i koje koristi imam od toga. "Digitalni marketing u službi poslovnog uspjeha – saznajte kako učinkovito i povoljno oglašavati na Googleu i Facebooku" naziv je edukacije kojom je Željka Tihomirović pojasnila da je digitalni marketing gotovo postao obvezom. No, kako iskoristiti moć digitalnog marketinga za postizanje konkretnog cilja?

Kako odrediti koje alate koristiti? Kako uskladiti digitalnu i nedigitalnu komunikaciju? Kako plivati vodama digitalnog marketinga ne gubeći iz vida poslovni cilj? Predavanje je odgovorilo na ta pitanja i objasnilo kako upravljati brendom. Vesna Bukarica, Sunčana Matić i Filip Brkljača iz Fonda za zaštitu okoliša i energetsku učinkovitost donijeli su nove informacije o programima sufinanciranja iz područja energetske učinkovitosti te otvorenim natječajima i javnim pozivima koji su interesantni poduzetnicima. Nikola Nikšić iz Konter savjetovanja govorio je o tome kako postati i ostati izvrsno poduzeće i kako kreirati fleksibilnu organizaciju, koja konkurenciju čini sporednom.

Tvrdi da se u uvjetima globalizacije kompleksni izazovi više nikako ne mogu rješavati uz "business as usual" nego uz rafinirana sistemska rješenja usklađena s dugoročno održivim rastom i razvojem. Tomislav Ceronja (HYPE) predavanjem "Brendiranjem OPG prestaje biti samo jedan od mnogih i postaje jedinstven" prezentirao je važnost dobre marketinške strategije. Govorio je o potencijalima efikasnog marketinga kojima vlasnici OPG-ova mogu svoje konkurentske prednosti, vizije i ciljevi najbolje prezentirati.

Arsen Paro iz AZ Factoringa objasnio je što faktoring jest – alternativni način kratkoročnog financiranja pogodan za sve tipove poduzetnika. Brojne su prednosti korištenja faktoringa: poboljšanje tekuće likvidnosti, bolje upravljanje kupcima i dobavljačima, povećanje rentabilnosti i ekonomičnosti poslovanja. HUP je u suradnji s Berislavom Čižmekom iz konzultantske kuće CBBS u  edukativnom dijelu Poslovnog uzleta Čakovca osigurao nove informacije o značenju izvoza za jačanje konkurentnosti i inovativnosti tvrtke te o pokretanju poslovne suradnje, strateškim partnerstvima i joint venture projektima sa stranim partnerima.

Komentirajte prvi

New Report

Close