Njemački trgovački lanac 'EDEKA' objavio je jednu od prvih, ali ujedno najljepših božićnih reklama u kojoj bi se mnogi od nas mogli prepoznati.
Glavni protagonist reklame je starac koji se nada kako će ga za Božić posjetiti djeca i unuci. No, oni su 'zatrpani' brojnim obavezama i javljaju mu kako ga ove godine ipak ne mogu posjetiti.
Žalosni je djedica kratko tugovao, a onda napravio plan kako će za Božić cijela obitelj ipak nahrupiti u njegovu kuću…
U samo par dana reklamu je pogledalo više od 4,5 milijuna ljudi.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Jednom je djed rekao unuku da kad umre neka mu ugrade Wi-fi na grob, a unuk pita zašto , a djed odgovara , pa zato da me češče obilaziš.
Mnogo je slučajeva gdje starci provode sami blagdane jer mladi nikad i nikuda ne stignu , ali kad se dogodi tuga onda suza suzu stiže žalosno ali istinito.
Uključite se u raspravu