Slovenski Mercator u prvih je devet mjeseci 2015. utrostručio dobit u odnosu na lani, ali u trendu potrošnje kod slovenskih kupaca nema ozbiljnog preokreta nego je tek zaustavljen pad potrošnje, izjavio je za ljubljanski Dnevnik direktor Mercatora Toni Balažič. Na povećanje dobiti otkako Mercator posluje u okviru Agrokora, ustvrdio je, djeluju mjere povećanja učinkovitosti i smanjenja troškova.
Odbacio je mišljenja da će prodaja Mercatora Agrokoru štetiti razvoju slovenske poljoprivredno-prehrambene industrije. "Za svoj dugoročni razvoj slovenska prehrambena industrija sama nosi odgovornost", rekao je, dodavši da su problemi rascjepkanost i subvencije. Pogrešno je mišljenje da države s jakom prehrambenom industrijom moraju imati u svom vlasništvu i najveće trgovačke lance. "Austrijska prehrambena industrija važi za najbolju u Europi, a nemaju veliki austrijski trgovački lanac jer u tom poslu dominiraju Nijemci", kazao je.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu