Oglašivači godišnje potroše 10 milijuna kuna da djeca budu ‘ovisna’ o brendovima

Autor: Poslovni.hr , 24. studeni 2015. u 15:55
Foto: Thinkstock

Samo u SAD-u, pokazala su istraživanja, djeca godišnje dobiju oko 40 milijardi dolara džeparca.

Od oko 800 milijuna kuna, koliko je, prema procjenama, teško oglašivačko TV tržište u Hrvatskoj, godišnje se oko 10 milijuna kuna utroši na oglašavanje za djecu.

U sadržajima namijenjenim najmlađima emitira se oko 20.000 spotova, no ne samo da veliki broj njih nije primjeren i ne promovira "zdrave" potrošačke navike već se puno njih i izvan dječjeg programa koristi djecom koja imaju sve veći utjecaj na kupovinu.

Samo u SAD-u, pokazala su istraživanja, djeca godišnje dobiju oko 40 milijardi dolara džeparca, ali njihov utjecaj na kupnju odraslih, na automobile, kućanske aparate, fiksnu i mobilnu telefoniju, čak i lijekove ili dodatke prehrani za srce, tlak, demenciju…, iznosi 700 milijardi dolara.

Kako bi im se "od malih nogu" usadila vjernost određenom brendu, djecu se čak, tvrdi hrvatska zastupnica u Europskom parlamentu Biljana Borzan, pokušava uvjeriti i da vrijede koliko vrijedi kupljeni proizvod pa ga reklamiraju i u filmovima sa superjunacima ili se u reklamama pojavljuju popularni pjevači.

Cijeli članak pročitajte ovdje.

Komentirajte prvi

New Report

Close