Nakon što im je prvo srezao plaće, japanski Sharp dosjetio se da bi radnici mogli potaknuti prodaju posrnulog elektroničkog diva.
Kompanija je zatražila od zaposlenika da u sljedeća tri mjeseca kupuju njezine proizvode. Postavljena je i kvota koja se mora potrošiti. Najviši menadžment mora do kraja siječnja potrošiti 200.000 jena (1622 dolara), srednji menadžment upola manje, a niže pozicije malo više od 400 dolara na Sharpove televizore, perilice ili druge uređaje. Priču o ovoj neobičnoj taktici za poticanje prodaje objavio je japanski list Yomiuru, a kompanija je potvrdila navode.
Međutim, dodali su kako se radi o sudjelovanju na dobrovoljnoj osnovi te kako kompanija često provodi interne prodajne promocije, prenosi Financial Times. No, izračun pokazuje kako će oni koji će se povinovati zahtjevu kompanije potrošiti dobar dio plaće. Naime, prosječna plaća u Sharpu prije poreza iznosi 600.000 jena.
Da bi se ispunila najviša kvota od 1622 dolara, mora se kupiti najveći LCD televizor dijagonale 203 centimetra te jedna perilica za rublje. Zanimljivo, sindikati koji djeluju u kompaniji odbili su komentirati postupak Uprave. Sharp je trenutno u velikim problemima. Tvrtka koja je izmislila LCD televizore u prvom je polugodištu objavila gubitak od 678 milijuna dolara, a već je otpustila tisuće zaposlenika.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu