Grizli komunikacije vratile građanima vjeru u politiku

Autor: Saša Paparella , 18. studeni 2015. u 07:52
Grizlijevci na okupu- T. Čehulić (u sredini), T. Bauer (desno)

Čuvali smo lidere Mosta od pokušaja prljave kampanje, oponenti su vrlo brzo uvidjeli da će im takvi pokušaji biti kontraproduktivni, kaže kreativni direktor agencije Thomas Bauer.

Zagrebačka agencija Grizli komunikacije odradila je uspješnu kampanju za Most nezavisnih lista, najveće iznenađanje parlamentarnih izbora. O pojedinostima smo popričali s Thomasom Bauerom, kreativnim direktorom agencije 

Novinar i aktivist 
"Suradnja Grizlija i Mosta zapravo je započela slučajno, iako smo direktor agencije Tomislav Čehulić i ja itekako zainteresirani za politiku. Tomo je godinama za Radio 101 izvještavao iz Vlade i Sabora, a ja sam prilično poznat kao aktivist te sam se čak okušao kao političar na lokalnoj razini, Grizli kao agencija vrlo je malo radio poslove za političke stranke i tijela državne ili lokalne uprave. Jednostavno, nismo bili povezani s pravim ljudima i nismo se profilirali u tom smjeru. Znali smo da je Most prilika da se dokažemo", kaže Bauer, javnosti poznat i kao istaknuti član BBB-a koji javno istupa protiv čelnih ljudi Dinama i HNS-a.  

 

19saborskih

mandata izborili su kandidati Mosta

"Prvi put smo se sastali s Mostom jer smo poznavali neke ljude koji su volonterski radili za njih. Odmah im se svidjelo to što čuju od nas, shvatili su da znamo dosta o politici i tržišnim komunikacijama. Vrlo brzo smo se dogovorili i bili nježni kada je u pitanju cijena. Most nije HDZ ili SDP, a najviše su nas nasmijale priče kako iza Mosta stoji krupni kapital", nastavlja Bauer. Napominje da je Grizli  drugačija agencija zato što, unatoč nevelikom broju zaposlenih, rade i PR i oglašavanje, kao i komunikaciju na društvenim mrežama. Po potrebi rade i medijski zakup, što su ovog puta učinili za Most, a bave se i organizacijom manjih evenata. Tako su Mostu organizirali i izbornu noć u zagrebačkom restoranu Rougemarin. Možda i najveća profesionalna satisfakcija ove kampanje bila im je pohvala novinara da im nikad nije bilo lakše i ugodnije odraditi izbornu noć.

Rast kao izazov
"Kada govorimo o kampanji, u trenutku prije našeg angažmana započeo je rast Mosta u anketama. To je za agenciju uvijek najveći izazov jer nije lako održati taj trend. Bez sumnje, mi smo u tome uspjeli, u nekih pet tjedana Most je samo nastavio rasti i na kraju postigao iznenađujući rezultat. Naravno, zasluge niti približno nisu samo na Grizliju, ali može se reći da smo mi zanatski i strateški odradili dobar posao. U PR dijelu komunikacije, bilo je važno čuvati Most i njegove lidere od pokušaja prljave kampanje i krizno komunicirati. Vrlo brzo smo oponentima pokazali da će bilo kakvi napadi biti kontraproduktivni za njih. Javnost je vjerovala našim demantijima i porukama. Ali nekako je lakše kada radiš s ljudima koji su doista pošteni i bez mrlja". kaže Bauer.

U suradnji s volonterima iz Mosta su radili na organizacijskoj strukturi komunikacijskog dijela kako bi povećani interes medija i javnosti održali na toj razini. Velike zasluge za rezultat Mosta nose upravo ti volonteri, ljudi koji su uložili svo svoje slobodno vrijeme. "Kad je u pitanju oglašivačka kampanja, najvažnije je bilo glasačima vratiti vjeru u politiku i političare. Uspjeli smo u tome. Dosta ljudi nije ostalo kod kuće već je izašlo i glasalo", ističu u Grizliju. Poruka je bila pomalo neobična za hrvatsku političku komunikaciju, glasila je: "Ako vam je ovih 20 godina bilo dobro, znate koga ćete birati. Ako nije, birajte Most". U jednoj poruci željeli su reći da ovo do sada nije bilo dobro, da ima nade za drugačiju politiku i da je upravo Most ta nada.

Poruka je nastala nakon dugih razgovora s kandidatima Mosta. "Bila je netipična za hrvatsku političku kampanju, baš zato nam se i svidjela. Osim toga, Most je imao sićušan budžet i morali smo ići s nečim upečatljivim i emotivnim, a ne s ispraznim obećanjima, bombastičnim frazama i blještećim dizajnerskim rješenjima. Ta je poruka zapravo nit vodilja koja sublimira ono što je projekt Mosta bio od samih početaka, još kada je nastajao kao reakcija na lošu politiku u lokalnim sredinama poput Metkovića, Omiša, Tompojevaca, Gradeca i drugih gradova i sela", zaključio je Bauer.

Komentari (2)
Pogledajte sve

Samo naprijed, za nekonvencionalne rezultate potreban je i nekonvencionalan pristup.

Svaka čast i samo naprijed!

New Report

Close