5 načina da upropastite prodajni razgovor

Autor: Poslovni.hr , 19. studeni 2015. u 10:06
Foto: Press

Kako voditi prodajni razgovor, a ne biti dosadan i napadan?

5 načina da upropastite prodajni razgovor:

  1. Razgovor s klijentom tretirate kao opušteno druženje sa prijateljem
  2. Dopuštate da razgovor postane terapijska sesija za vašeg kupca u kojoj on iznosi svoja negativna iskustava
  3. Pokušavate što prije zaključiti prodaju, potpisati ugovor, ali nitko ne funkcionira pod pritiskom
  4. Pitate očigledna pitanja koja ste trebali provjeriti prije sastanka, informirajte se o klijentu, proizvodima i proizvodnim kapacitetima koje ima
  5. Ne znate točne potrebe klijenta, pa mu prezentirate cijeli asortiman proizvoda, a time ga opterećujete s previše nepotrebnih informacija

Izbjegnite zamke prodajnih razgovora, sklopite posao, dođite na seminar.

Više o seminaru u organizaciji Poslovnog dnevnika pročitajte OVDJE.

Izoštrite svoje prodajne vještine. Više pročitajte OVDJE.

Jednu kotizaciju platiš, drugu dobiješ gratis. Pogledaj VIŠE.

Za dodatne informacije obratite nam se s povjerenjem! 
Tel: + 385 1 6326 009, 6326 085
Mob: + 385 91 6400 832, +385 91 6300 436
e-mail: poslovni-centar-znanja@poslovni.hr

Komentirajte prvi

New Report

Close