5 načina da upropastite prodajni razgovor:
- Razgovor s klijentom tretirate kao opušteno druženje sa prijateljem
- Dopuštate da razgovor postane terapijska sesija za vašeg kupca u kojoj on iznosi svoja negativna iskustava
- Pokušavate što prije zaključiti prodaju, potpisati ugovor, ali nitko ne funkcionira pod pritiskom
- Pitate očigledna pitanja koja ste trebali provjeriti prije sastanka, informirajte se o klijentu, proizvodima i proizvodnim kapacitetima koje ima
- Ne znate točne potrebe klijenta, pa mu prezentirate cijeli asortiman proizvoda, a time ga opterećujete s previše nepotrebnih informacija
Izbjegnite zamke prodajnih razgovora, sklopite posao, dođite na seminar.
Više o seminaru u organizaciji Poslovnog dnevnika pročitajte OVDJE.
Izoštrite svoje prodajne vještine. Više pročitajte OVDJE.
Jednu kotizaciju platiš, drugu dobiješ gratis. Pogledaj VIŠE.
Za dodatne informacije obratite nam se s povjerenjem!
Tel: + 385 1 6326 009, 6326 085
Mob: + 385 91 6400 832, +385 91 6300 436
e-mail: poslovni-centar-znanja@poslovni.hr
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu