5 praktičnih savjeta za komunikaciju sa ljutim i teškim klijentima:
- u svemu što činite služite se pozitivnim riječima i pozitivnim mislima
- prije nego što nešto kažete, uvijek dobro promislite, zbog toga nikada nećete požaliti
- neka vam cilj bude najviši mogući odnosi sa sobom i drugima
- suzdržite se ogovaranja; izgovarajte samo riječi istine
- budite uvijek svjesni svojih riječi; jednom izgovorene riječi nije moguće povući
Kako brzo i efikasno smiriti ljutog klijenta? Što je zabranjeno reći ljutom klijentu?
Naučite voditi komunikaciju sa ljutim i teškim klijentima profesionalno, uvjerljivo i odlučno.
Jednodnevni seminar naziva "NLP Komunikacija s ljutim i teškim klijentima" održava se 10.7.2018. u Zagrebu u organizaciji Poslovnog dnevnika.
Rezervirajte svoje mjesto za sudjelovanje na seminaru putem online obrasca OVDJE.
NAUČITE
- Kako se zaštiti kad smo "napadnuti"
- Kako klijenti izražavaju ljutnju i manipulira
- Tehnike kontrole vlastitih negativnih reakcija
- Tehnike kontrole ljutih klijenata
- Jezični obrasci za efikasnu komunikaciju
- Što je zabranjeno reči ljutom klijentu
- Vještine aktivnog slušanja ljutih i "teških" klijenta
- Otkrijte skriveno značenje sugovornika pomoću ključnih riječi
- Umijeće postavaljanja pitanja u svrhu dobivanja željenog odgovora
- Riječi i rečenice koje ruše otpor kod ljutih sugovornika
- Kako ljutog i nezadovoljnog klijenta "pretvoriti" u kooperativnog
Seminar je namijenjen svima koji svakodnevno komuniciraju sa zahtjevnim klijentima i žele unaprijediti svoje vještine komunikacije.
Na seminaru ćemo usvojiti vještine i tehnike komunikacije za brzo rješavanje zahtjevnih poslovnih situacija. NLP vještine – brzo, efikasno i bez stresa.
Predavačica D. Mladenović, internacionalni je NLP Master trener i Coach. Član je prestižnih međunarodnih NLP asocijacija INHNLP, IANLP i ABNLP, te su njeni treninzi priznati i certificirani prema najvišim standardima. Autor je NLP knjige za osobni rast i razvoj. Održala je više stotina edukacija. Svi polaznici seminare su ocjenili sa najvišim ocjenama. Posebno se ističu specijalizirane edukacije za stres management i učinkovitu komunikaciju sa najzahtjevnijim sugovornicima.
Više o seminaru pročitajte OVDJE
Za dodatne informacije obratite nam se s povjerenjem!
ORGANIZATOR: Poslovni dnevnik – Večernji list d.o.o., Oreškovićeva 6h/1, Zagreb
Tel: + 385 1 6326 085
e-mail: poslovni-centar-znanja@poslovni.hr
Popis svih seminara potražite na web stranici www.poslovni.hr/seminari/
Pogledajte kako je bilo na održanom seminaru OVDJE
ISKUSTVA POLAZNIKA
"Predavačica je odlična, sadržaj potkrjepljuje primjerima; dinamičan trening."
"Dobila sam nove spoznaje i informacije koje ću moći primjenjivati u svom poslu."
"Seminar je ispunio sva moja očekivanja."
"Predavačica je krajnje opuštena i spontana."
"Zanimljiv i lako pamtljiv sadržaj. Dobro sam se zabavila."
"Danas je puno stresa, svima bi bilo lakše kad bi se primjenjivale ove metode i tehnike."
"Veoma dobro osmišljen koncept i koristan."
"Pohvale za individualan pristup i rad sa polaznicima."
"Iskusna predavačica pozitivnog stava."
"Vrhunski trening, vrhunske trenerice."
"Izvrstan trening, više od očekivanog, prijenos znanja i profesorica za pohvalu."
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu