Jedan od najvećih svjetskih on-line trgovaca, kineski Alibaba izvijestio je u srijedu da je potukao svoj dosadašnji rekord prodaje za kineski Dan samaca nakon što je više od milijarde dolara vrijednosti robe kupljeno preko njegove platforme u prvih osam minuta.
U prvome satu prodaja je dosegla čak 3,9 milijardi dolara što je gotovo dvostruko više nego u istom razdoblju prošle godine. Vrijednost prodane robe preko Alibabine platforme premašio je ukupnu lanjsku prodaju od 9,3 milijardi dolara. Naime, za 14 sati prodaje vrijednost robe se zaustavila na 10 milijardi dolara. Dan samaca, poznat i kao Dupli 11, jer pada na 11. studenoga, pokrenut je u 90-ima i glavni je događaj za kineske trgovce.
Rekordna prošlogodišnja vrijednost prodaje od 9,3 milijarde dolara ostvarena je ove godine za svega 12 sati. Za usporedbu, prodaja na Cyber ponedjeljak, najveći on-line shopping dan u SAD-u, iznosila je 2,4 milijardi dolara. Na Dan samaca kineske trgovine nude velike popuste i druge promotivne akcije kako bi privukle potrošače na kupnju putem on-line platformi. Ove je godine mobilna prodaja bila glavni pokretač ovog potrošačkog festivala. Čak 74 posto kupnji u prvom satu učinjeno je putem mobitela. Alibabini podaci o prodaji pozorno se prate kao pokazatelj osobne potrošnje u Kini u uvjetima usporavanja gospodarskih aktivnosti.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu