Kampanja #SuperBowlCroatia najbolja u Londonu

Autor: Poslovni.hr , 10. studeni 2015. u 12:29
Foto: HTZ

The City Nation Place Awards svake godine okuplja vodeće stručnjake iz područja marketinga i brand managementa koji odabiru najefikasniju i najbolje provedenu marketinšku strategiju koja potiče promociju turizma gradova ili regija.

Na ovogodišnjem City Nation Place forumu održanom u Londonu 4. i 5. studenoga Hrvatska turistička zajednica (HTZ) uz podršku Httpoola proglašena je pobjednikom u kategoriji "Best Usage of Social Media". Kampanja #SuperBowlCroatia osvojila je u snažnoj konkurenciji prvo mjesto kao najbolji primjer učinkovite prakse u razvoju strategije za brending destinacija. Ova kampanja postala je "skrivena" zvijezda oglašavanja na ovogodišnjem finalu američkog Super Bowla.

The City Nation Place Awards svake godine okuplja vodeće stručnjake iz područja marketinga i brand managementa koji odabiru najefikasniju i najbolje provedenu marketinšku strategiju koja potiče promociju turizma gradova ili regija.

Pobjednička kampanja Hrvatske turističke zajednice i Httpoola iskoristila je priliku tijekom rekordne gledanosti Super Bowl utakmice u Sjedinjenim Američkim Državama. Budući da treneri obaju američkih timova koji su nastupili u finalu imaju hrvatske korijene, HTZ je uz podršku destinacijske brending strategije Httpoola promovirao putem američkog Twittera atraktivnu hrvatsku destinaciju: najbolji "selfie" tijekom utakmice finala osvojio je besplatan posjet Rovinju!

"Primarni cilj kampanje bio je predstaviti Hrvatsku kao primamljivo turističko odredište među građanima SAD-a", istaknula je Tina Jukić, direktorica sektora oglašavanja Hrvatske turističke zajednice. U roku od 12 sati prikupljeno je više od 300 "selfia" koji su koristili hashtag #Croatia i hashtag #SuperBowlCroatia, priključilo se 1.300 novih followera te je zabilježeno ukupno 13.290 interakcija. Interesantno je i to da je trener pobjedničke momčadi dobio poziv da se "vrati kući", u Hrvatsku.

"Ova uspješna kampanja jasno pokazuje kako integriranje društvenih medija u destinacijsku brand strategiju postaje važan cilj koji može postići izvanredne rezultate", rekao je Timotej Gala, Managing Director CEE.

Priča o "selfie" natjecanju objavljena je i u članku magazina Forbes čime je postala jedna od uspješnica Twitter oglašavanja.

Više o City Nation Place Awards pročitajte ovdje.

Za više informacija kontaktirajte: info@httpool.com

Komentirajte prvi

New Report

Close