Na osnovu ovih “najglupljih” izuma oni su postali bogataši

Autor: Poslovni.hr , 01. studeni 2015. u 10:42
Foto: Thinkstock

Internetske stranice, jastuci pa i pikseli nekima su donijeli život u blagostanju.

U kapitalizmu, čini se da svaka stvar, ma koliko ona besmislena bila, pronađe tržište, a ovo je 5 "najglupljih" izuma na osnovu kojih su se neki jako obogatili, prema pisanju 24 sata:

Loptica Koosh
Lopticu 'Koosh' izumio je još '80-ih godina Scott Stillinger. Ideja je zapravo vrlo jednostavna – želio je izraditi lopticu koja se lakše hvata.

Jastuk koji može u mikrovalnu pećnicu
Poduzetnica Kim Lavine 2002. je dizajnirala jastuk koji može zagrijati u mikrovalnoj pećnici i taj je izum u izmjenio financijsko stanje njezine obitelji. Prije izuma Wuvita njezin je suprug izgubio posao i obitelj nije imala nikakve prihode. U prvih osam tjedana zaradili su 250.000 dolara. 

Prodavao piksele
Britanski student Alex Tew obogatio se nakon što je 2006. lansirao Million Dollar Website. Stranica se sastoji od milijun piksela, a Alex je prodavao prostor u blokovima od 10×10 kompanijama koje su na stranici željele reklamu. Naplaćivao je dolar po pikselu te zaradio milijun već nakon mjesec dana. 

Naočale za pse
Mnogi su još uvijek zbunjeni kako proizvod poput ovog nalazi tržište, ali izumitelji naočala za pse živi su milijunaši. Doggles su za neke najbeskorisnija stvar koju bi netko mogao kupiti no ipak su za njih novac izdvojili milijuni ljudi nakon što je naočale patentirao par iz Kalifornije.

Odgovaraju na pisma Djedu Mrazu
Komercijalizacija blagdana mnogima je donijela veliku zaradu. Osnivači stranice SantaMail.org, koji na zahtjev pišu personalizirane odgovore na dječja pisma Djedu Mrazu u posljednjih 12 godina 'okrenuli' su više od 3,5 milijuna dolara. 

Komentari (1)
Pogledajte sve

New Report

Close