Kava je prihodovno, sa više od 777 milijuna kuna, bila najjača pojedinačna kategorija u šarolikom asortimanu Atlantic grupe u poslovanju zaključenom za prva tri kvartala 2015. dok su Delikatesni namazi s rastom prihoda od 12,9 posto bili najuspješnije Strateško poslovno područje, objavili su danas iz kompanije Emila Tedeschija.
Prihodi Atlantica između dva posljednja rujna ukupno su rasli 4,8 posto te su iznosili četiri milijarde kuna. Dobit prije kamata i poreza (EBIT) međutim, bila je manja nego u rujnu 2014. i to za 9,9 posto te je iznosila 341,1 milijun kuna. Takvom obratu su, pojašnjavaju u kompaniji, najviše kumovali rast cijena sirovina i nepovoljno kretanje tečaja stranih valuta. Neto dobit nakon manjinskih interesa iznosi 228,1 milijun kuna, što je pak rast od devet posto naspram rujna 2014.
Do kraja godine menadžment Atlantica, najavljuju iz uprave, nastavlja fokus na internacionalizaciju, ali i rast na postojećim tržištima te upravljanje rizicima i financijskim obvezama uz održavanje likvidnosti.
Od posebno važnih poslovnih događaja zabilježenih tijekom prvih devet mjeseci izdvajaju novu organizaciju distribucijskog poslovanja kroz dvije glavne zone, Istok i Zapad, nastavno na proces intenzivne internacionalizacije i jačanje distribucijskih funkcija izvan regije, što se očituje i kroz osnivanje vlastitih distribucijskih kompanija u Austriji i Njemačkoj.
Podsjećaju da je u promatranom razdoblju ugovorom s novim principalom Phillips Hrvatska dodatno proširen i distribucijski portfelj na hrvatskom tržištu te da je nakon nepune godine od početka radova počela s radom novoizgrađena tvornica energetskih pločica iz asortimana sportske prehrane u Novoj Gradišci u koju je uloženo 100 milijuna kuna.
Posljednja akvizicija Atlantic Grupe – tvrtka Foodland u cijelosti je uspješno integrirana u poslovni sustav Atlantic grupe te s brendom Bakina tajna izrasta u novo poslovno područje Gourmet.
Najveći i jednak tržišni rast od 9,6 posto ostvaren je u BiH i Srbiji, koja je pak s udjelom od 22,6 posto drugo najveće tržište Atlantic grupe. Hrvatska je s rastom od 9,4 posto zadržala lidersku tržišnu poziciju u konceptu Atlantica, sa 26,8 posto ima najveći udio u kompanijinu prihodu od prodaje.
Vlastite robne marke Atlantic grupe sudjeluju u prodaji sa 65,3 posto, distribucija proizvoda robnih marki principala sa 19,2 posto, ljekarnički lanac Farmacia sa 6,3 posto dok proizvodi koje Atlantic Grupa proizvodi kao privatne robne marke za velike poslovne sustave u zemlji i inozemstvu u ukupnom prihodu od prodaje sudjeluju sa 9,3 posto.
Konačno, u trećem je tromjesečju Atlantic grupa prema posljednjem istraživanju Euromoney-ja, vodećeg svjetskog financijskog časopisa, proglašena najbolje vođenom kompanijom u Hrvatskoj te najbolje vođenom kompanijom u sektoru hrane i pića u regiji središnje i istočne Europe, pohvalili su se iz Tedeschijeve tvrtke.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu