Predsjednik Upravnog odbora Volkswagen AG-a, Matthias Müller, najavio je pet najvažnijih koraka ka novom ustroju koncerna. „Osim na aktualnu krizu moramo se fokusirati na budućnost i stvoriti preduvjete za daljnji uspješni razvoj Volkswagena, rekao je Müller u srijedu u Wolfsburgu. Tom prigodom predstavio je plan koji se sastoji od pet točaka. Uz pomoć toga plana osigurano je da Volkswagen i u budućnosti ostane među najboljim proizvođačima automobila u svijetu. Müller je uvjeren kako će Volkswagen iz aktualne situacije izaći jači nego prije i najavljuje da će iduće godine predstaviti osnove „Strategije 2025“.
Predsjednik Upravnog odbora pojasnio je kako je za njega potpora kupcima pogođenima dizelskom tematikom od najvišeg prioriteta. „Naši kupci su u središtu napora kojeg ulaže 600.000 naših djelatnika širom svijeta“, rekao je Müller. Volkswagen intenzivno radi na efektivnim tehničkim rješenjima, a primjena istih sukladno dogovoru s Državnim uredom za motorna vozila započinje u siječnju 2016. godine.
Drugi prioritet je nastavak razjašnjavanja nedavnih događaja i objašnjenje istih, uključujući sve njihove posljedice. „Moramo doći do istine i naučiti iz nje“, pojasnio je Müller. Volkswagen provodi vrlo detaljne analize. Upravo zbog toga Volkswagen je pored već poduzetih koraka poduzeo još jedan, angažiravši revizorsku tvrtku Deloitte. Osobe odgovorne za nedavne događaje, kaže Müller, moraju računati s
Treći prioritet je uvođenje novih struktura u Volkswagen koncernu. „Ključno je to što će vođenje našeg koncerna u budućnosti biti decentralizirano“, rekao je Müller. Marke i regije trebaju biti samostalnije, a upravni će se odbor između ostalog baviti strategijama koje će se odnositi na sve marke, održavanjem sinergije i efektivnom primjenom resursa grupe. „Pomno ćemo razmotriti aktualni portfelj od preko 300 modela vozila i precizno istražiti doprinos svakog pojedinog modela.“
Četvrti prioritet Matthiasa Müllera je novi smjer u kulturi i ponašanju vodstva tvrtke. Perfekcionizam i angažiranost djelatnika te socijalna odgovornost Volkswagen koncerna moraju se održati, no potrebne su promjene u načinu komuniciranja i postupanju s greškama: „Potrebna nam je kultura otvorenosti i suradnje.“ Pritom Müller inzistira na kolegijalnosti u međuljudskim odnosima te zahtijeva više hrabrosti, Peti Müllerov prioritet je nastavak razvoja „Strategije 2018“ i njene implementacije u „Strategiju 2025“. „Mnogi izvan Volkswagena, a dijelom i neki unutar Volkswagena nisu shvatili da „Strategija 2018“ obuhvaća puno više od broja prodanih vozila.“ Puno toga, a prije svega profitabilnost podredili smo motu „brže, više, jače“. No zapravo se ne radi o tome hoćemo li prodati 100.000 vozila više ili manje od nekog velikog konkurenta, nego o kvalitativnom rastu, objasnio je Müller. U idućim mjesecima radit će se na osnovama „Strategije 2025“ koju će koncern predstaviti sredinom iduće godine.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu