Gotovo polovica korporativnih internetskih stranica hrvatskih izvoznika nije učinkovita, objavila je u svom istraživanju tvrtka Logit.
Navode kako 46 posto internetskih stranica hrvatskih izvoznika nema osnovne značajke koje bi im omogućile da budu promotivno i prodajno učinkovite. Istraživanje je provedeno na uzorku od 189 domaćih izvozničkih tvrtki. Višnja Željeznjak, stručnjakinja za digitalni marketing i suosnivačica Logita, kaže da domaći izvoznici najviše zanemaruju svjedočanstva korisnika (95,2 posto) i studije slučaja (90 posto). "Kod 14 od 15 smjernica postoje nedostaci implementacije na istraženim web stranicama, ali to upućuje na to da postoji ogroman potencijal i prostor za daljnji napredak te optimizaciju učinkovitosti B2B webova hrvatskih izvoznika", kaže Željeznjak.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu