Globalna medijska zvijezda Oprah Winfrey odlučila je uložiti 43 milijuna dolara u tvrtku diskutabilne budućnosti.
Peta najbogatija Amerikanka simovinom od tri milijarde dolara je objavila da će kupiti 10 posto dionica američke kompanije Weight Watchers koja se bavi prodajom dijetnih pripravaka i programa za gubljenje težine. Ujedno će ući i u Upravu kompanije osnovane prije pola stoljeća, a čija se prodaja penje do pet milijardi dolara. Oprah ima i opciju kupovine dodatnih pet posto dionica, a ako tu opciju izvrši, postat će druga najveća dioničarka. Objavom vijesti još se jednom pokazalo da Winfrey ima zlatan dodir.
Kao što je potaknula prodaju proizvoda ili knjiga koje je spomenula ili predstavila u svojoj emisiji čije se prikazivanje nakon 25 godina završilo 2011.,, sličan efekt dogodio se i na burzi. Naime, dionica Weight Watchersa skočila je u ponedjeljak za 105 posto na 13,9 dolara. O razmjerima ulagačkog interesa govori i činjenica da je u jednom danu vlasnika promijenilo 71 milijun dionica što se nije nikad dogodilo u povijesti kompanije. Oprah Winfrey je program kompanije počela koristiti prije dva mjeseca, navodi Reuters, na inicijativu menadžmenta. To je bio lukav potez, tvrde analitičari. "Osim što je vrlo snažna medijska osobnost, dobra je stvar kod suradnje s Oprah što je većina ljudi i dalje smatra običnom osobom koja se bori sa stvarima kao što je prekomjerna težina", izjavio je Neil Saunders iz analitičke tvrtke Conlumino.
Međutim, analitičari i upozoravaju kako mlađi ljudi u SAD-u preferiraju zdravu hranu umjesto dijetnih pripravaka, a i većina je okrenuta aplikacijama za praćenje zdravstvenog stanja. Sve to utječe na poslovanje Weight Watchersa, pa je dionica od vrha prije četiri godine izgubila preko 90 posto vrijednosti. "Njezin utjecaj nije tako snažan kod mlađih", kaže Efraim Levy, analitičar S&P Capital IQ-a. O tome što tržište očekuje od tvrtke dovoljno govori podatak da je čak 75 posto dionica iznajmljeno za kratku prodaju, odnosno ulagači očekuju pad cijene dionice.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu