Badel 1862 dobio je pravo na distribuciju Nikka whiskyja, najcjenjenijeg i najprodavanijeg japanskog brenda whiskyja u Europi s osvojenim prestižnim nagradama na ocjenjivanjima, gdje se plasira ispred škotskih whiskyja, pohvalili su se iz zagrebačke kompanije najavljujući da su u svoj program distribucije najpoznatijih svjetskih brendova jakih alkoholnih pića sada uvrstili i šest različitih Nikka whiskyja.
S obzirom na novo partnerstvo, ističu u Badelu, Hrvatskoj je iskazana čast i najavljen je dolazak Sayumi Oyama, brend ambasadorice Nikka whiskyja za Europu koja će u Zagrebu i Splitu održati Masterclass radionice.
Priča o nastanku Nikka whiskyja datira iz davne 1918. kada je mladi Masataka Taketsuru, kojeg se danas smatra „ ocem japanskih whiskyja “ poslan u Škotsku kako bi otkrio „tajne proizvodnje whiskyja“. U Škotskoj susreće Ritu Cowan, koja postaje njegova žena i muza, a koja ga je kasnije inspirirala da 1934. na otoku Hokkaido izgradi Yoichi, svoju prvu destileriju. Sve veći uspjeh omogućio mu je izgradnju druge destilerije, Miyagikyo, na otoku Honshu 1969.
Japanci sustavno njeguju i grade svoj ugled u proizvodnji whiskyja i izazivaju velike promjene u hijerarhiji premium whiskyja diljem svijeta. Od 2000. Nikka whisky zauzima ključnu ulogu i na tržištu Europe.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.valjalo bi to probati.
Uključite se u raspravu