Britansko-nizozemski proizvođač robe široke potrošnje Unilever izvijestio je jučer da su mu prihodi u trećem tromjesečju porasli, poduprti poboljšanjem u Kini u odnosu na slabu prošlu godinu, te dobrim rezultatom u Latinskoj Americi i snažnom prodajom sladoleda. Ako se uključi povoljan utjecaj valutnih tečajeva koji je rastu pridonio s 2,9 posto, prihodi su uvećani 9,4 posto, na 13,4 milijarde eura.
Organska stopa rasta iznosila je pak 5,7 posto, uz povećanje obujma prodaje za 4,1 posto a cijena za 1,5 posto. Na tržištima u nastajanju kompanija je zabilježila organsku stopu rasta od 8,4 posto, uz rast obujma prodaje od 4,8 posto i povećanje cijena za 3,5 posto. Iz Unilevera poručuju da je potražnja za njihovim proizvodima još uvijek krhka a obujam prodaje skroman.
Mnoga tržišta u nastajanju i dalje su slaba zbog pada vrijednosti domaćih valuta koji povećava troškove života i smanjuje raspoloživi dohodak. Među pojedinim regijama, Unilever je zabilježio brži rast u skupini tržišta koja uključuje Aziju i Afriku, Bliski istok i Tursku, te Rusiju, Ukrajinu i Bjelorusiju, ponajprije zahvaljujući povećanom obujmu prodaje. U Kini rast je bio dvoznamenkast zbog niske bazee u isto razdoblju lani.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu