Iako životna osiguranja u Hrvatskoj ove godine bilježe dvoznamenkastu stopu rasta, nedostatak poreznih olakšica i slaba educiranost stanovništva o važnosti životnih osiguranja, glavni su razlozi zbog kojih to tržište u Hrvatskoj i u regiji još 'debelo zaostaje' za razvijenom Europom, rečeno je u četvrtak na prvoj međunarodnoj konferenciji o životnim osiguranjima.
Predstavnica Udruženja osiguravatelja Hrvatske gospodarske komore Danijela Husinec na konferenciji koju su organizirali Institut za osiguranje te časopis Svijet osiguranja tvrtke Tectus rekla je da je najzastupljenija je prodaja mještovitih životnih osiguranja. "Dobro je što se posljednjih godinu dana značajno smanjio otkup polica što su građani, uslijed dugotrajne ekonomske krize, masovno činili", zaključila je.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Možda je educiranost baš i dovela do slabe prodaje životnih osiguranja? Tko je danas lud da kupuje životno osiguranje kad je pripis dobiti malo veći (a negdje i manji nego na oročenu bankovnu štednju s tim da se u banci ne gubi ništa osim kamata, ako se ugovor raskine prije vremena) i da je puno isplativije ulaganje u investicijske fondove.
Uključite se u raspravu