Telefonski, licem u lice, direktno ili indirektno, od vrata do vrata… Prodaja donosi prihod vašoj kompaniji i od nje žive svi drugi neprofitni centri. O uspjehu prodaje sve ovisi, osobito u ova krizna vremena. Stoga je vrlo važno je li vaše prodajno osoblje kompetentno.
Predavačica: Ivana Zvrko, Adiz
Za sve one koji već imaju karijeru u prodaji ili tek razmišljaju o njoj, sada je pravo vrijeme da naučite tajne prodaje.
Koji su ciljevi seminara?
Svrha: povećanje prodajnih kompetencija polaznika koji će omogućiti bolju realizaciju pridobivanja i zadržavanja Vaših kupaca. Postići i premašiti prodajne ciljeve i povećati lojalnost korisnika. Unaprijediti fokusiranost i prodajne kompetencije prodavatelja, konstruktivno upravljati prigovorima te povećati zadovoljstvo kupaca.
Cilj: nakon ovog seminara naučit ćete funkciju, svrhu i faze prodaje, kao i upravljanje odnosima s vašim kupcima, kako biste povećati prodajni učinak.
Koje su teme seminara?
- uvod u prodaju
- kanali prodaje
- prodaja fizičkim i poslovnim korisnicima
- funkcija prodaje u organizaciji i upravljanje prodajom
- tržište i konkurencija
- cijena
- psihologija prodaje: kako kupci razmišljaju?
- faze kupovine i kupovna odluka
- faze prodaje
- prodajni argumenti i prodajne koristi za kupca
- upravljanje prigovorima kupaca
- post-prodaja
- akvizicija i retencija kupaca
- upravljanje odnosima s kupcima
- dodatna i križna prodaja
Kome je ovaj seminar namijenjen?
Svima onima koji komuniciraju s kupcima, pravnim ili fizičkim osobama, putem raznih kanala prodaje. Svim djelatnicima Prodaje, Marketinga i Službe za korisnike, kao i svima onima koji žele naučiti više o prodaji kako bi bolje koordinirali interne procese (Financije, Pravna služba, Logistika, Odnosi s javnošću, Ljudski resursi, Upravljanje projektima, Odjel za korisničko iskustvo…).
Preuzmite poziv i prijavnicu u .pdf formatu.
Kolika je cijena kotizacije?
Cijena kotizacije iznosi 1000,00 kn + PDV. Svi sudionici dobit će i dvomjesečni digitalni ‘all access’ paket Poslovnog dnevnika koji će im omogućiti stalni pristup relevantnim informacijama. All access paket uključuje pristup elektronskom izdanju Poslovnog dnevnika, odnosno svim sadržajima objavljenima u tiskanom izdanju novina. Ujedno vam osiguravamo pristup svim ostalim sadržajima najposjećenijeg poslovnog portala u Hrvatskoj – Poslovni. hr, kao i iPad aplikaciju za tablet uređaje.
Kako se prijaviti na seminar?
Želite li se prijaviti za sudjelovanje u seminaru, molimo vas da se prijavite popunjavanjem online obrasca ispod teksta ili nam pošaljete ispunjenu prijavnicu na e-mail adresu: poslovni-centar-znanja@poslovni.hr najkasnije do 31.svibnja 2016. Po zaprimljenoj prijavi poslat ćemo vam predračun za plaćanje kotizacije. Dokaz o plaćenoj kotizaciji potrebno je poslati najkasnije do 1. lipnja 2016. na email: poslovni-centar-znanja@poslovni.hr kako biste osigurali svoje mjesto na seminaru. Račun ćete dobiti nakon održanog seminara.
Poslovni centar znanja
Tel: + 385 1 6326 009
Mob: + 385 91 6300 436
e-mail: poslovni-centar-znanja@poslovni.hr
ISKUSTVA POLAZNIKA
Seminar: NAUČITE TAJNE PRODAJE – PRODAJNE VJEŠTINE
Predavačica: Ivana Zvrko, Adiz
- "Tema je aktualna jer su to situacije koje svakodnevno susrećemo na poslu."
- "Predavačica ima puno iskustva i dobro prenosi polaznicima"
- "Odlična organizacija seminara"
- "Odmah ću primjeniti naučeno posebno tajne uspješne prezentacije"
- "Seminar je izvrstan jer smo imali primjere iz prakse."
- "Pogađa u srž."
Seminar: FRANŠIZE – Kako da drugi šire moje poslovanje?
Predavačica: Ivana Zvrko, Adiz
- "Predavačica je ekspert o franšizama."
- "Saznali smo konkretne informacije potrebne za posao."
- "Odlična i aktualna tema."
- "Dobili smo konkretne odgovore na sva pitanja."
- "Nisam imao iskustava i malo znam o temi, sad sam puno naučio."
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu