Lego s liste najvrednijih brendova izgurao Nokiju

Autor: Tomislav Pili , 05. listopad 2015. u 22:00
Porast vrijednosti Lego može zahvaliti animiranom filmu The Lego Movie te licencijama s filmskim hitovima

Porast vrijednosti Lego može zahvaliti animiranom filmu The Lego Movie te licencijama s filmskim hitovima.

Danski proizvođač igračaka Lego ušao je na listu 100 najvrednijih brendova na svijetu izbacivši pri tome nekadašnjeg vladara mobitela – finsku Nokiu.

Na listi u sklopu izvješća Najbolji globalni brendovi agencije Interbrand, Lego je najbolje plasirani novi brend na listi. S vrijednošću od 5,36 milijardi dolara Lego je zauzeo 82. mjesto, ispred Chevroleta, FedExa, Heinekena i Ralph Laurena. Porast vrijednosti svog brenda danska kompanija može zahvaliti uspjehu animiranog filma The Lego Movie te licencnim sporazumima s filmskim uspješnicama Jurski svijet, Zvjezdani ratovi te Snježno kraljevstvo. Lego, naime, proizvodi posebne setove čuvenih kockica inspirirane tim filmovima.

Osim Lega, na listu su još ušli i Mini, brend šampanjca Möet & Chandon, zatim servis za plaćanja PayPal te kineski proizvođač računala Lenovo. Njihovim ulaskom s liste je morala otići Nokia, pa japanski proizvođač video-konzola Nintendo, zatim američki lanac brze hrane Pizza Hut, američki modni brend Gap te čuveni brend baterija Duracell. Inače, da bi se ušlo na tu elitnu listu brendovi moraju biti globalno prisutni, generirati najmanje  trećinu prihoda izvan matičnog tržišta te donositi kompaniju dugoročnu dobit. Vrijednost svih stotinu brendova na ovogodišnjoj listi iznosi 1,7 bilijuna dolara, sedam posto više nego na lanjskom popisu. Na vrhu nema promjena. Već treću uzastopnu godinu titulu najvrednijeg svjetskog brenda čvrsto drži Apple koji sada vrijedi 170,3 milijarde dolara.

To je čak 43 posto više nego godinu ranije. To je drugi najsnažniji rast vrijednosti na ovogodišnjem popisu, a u tom segmentu prvo mjesto drži Facebook kojem se vrijednost uvećala 54 posto na 22 milijarde dolara. Najveća društvena mreža popela se time s lanjskog 29. na 23. mjesto. Na drugom i trećem mjestu su Google s vrijednošću od 120,3 milijarde dolara te Coca-Cola koja vrijedi 78,4 milijarde dolara. Pojedinačano najbrojnija industrija na listi je automobilska s 15 predstavnika. Među prvih 20 probili su se Toyota, BMW, Mercedes i Honda. Zanimljivo je da je skandalom izranjavanom Volkswagenu vrijednost pala za devet posto što mu je donijelo pad od četiri mjesta na 35. poziciju. 

Komentirajte prvi

New Report

Close