Facebook je predstavio cijelu lepezu novih oglašivačkih proizvoda koji ciljaju na privlačenje lukrativnih video-reklama. Oglašivačke opcije ponajviše će biti dostupne na Instagramu, servisu za dijeljenje fotografija u Facebookovu vlasništvu, a dizajnirane su da iskoriste snagu kompanije u mobilnom segmentu.
"Želimo biti pojedinačno najvažnija platforma za sve biznise", naglasila je Carolyn Everson, potpredsjednica za globalna marketinška rješenja. Analitičari smatraju kako Facebook želi uvjeriti oglašivače – posebno one koji koriste video-oglase – da je marketinške budžete bolje utrošiti na mobilnim platformama nego na televiziji.
Naime, korisnici interneta mnogo više vremena provode prateći sadržaje na telefonima i tabletima nego gledajući TV. Ulaganje u digitalno video oglašavanje rapidno raste, a do 2019. trebalo bi rasti 13 posto na 15 milijardi dolara. Ulaganje u TV reklame u istom bi razdoblju trebalo porasti tek dva posto na 78 milijardi dolara, prenosi Reuters podatke eMarketera. Facebook sluša reklamnu zajednicu i daje im ono što traže. Želi li Facebook reklamne video dolare? Definitivno", ističe Debra Aho Williamson, analitičarka u eMarketeru.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu